Blog – Manifest pe tocuri!

Ca de obicei, un mini interviu cu autoarea, iar ca opinie personala pot spune ca imi place cum scrie. Realista, pe alocuri sarcastica, vesela si cu siguranta o femeie ce e la inceput de drum in a se descoperi pe ea insasi.🙂

1. Cand a luat nastere Manifest pe tocuri si care a fost motivul pentru care ai decis sa incepi un blog?

In august mi-am zis sa imi fac curaj. Sa scriu pentru mine si nu pentru altii. Sa scriu pentru sufletul meu. Motivul a fost simplu: imi era dor de scrisul ala liber, de literele care zboara si zdruncina, de pasiune. Si asa s-a nascut Manifest pe tocuri, un blog despre barbati si femei, cu dorinte, ifose si sentimente.  

 2. Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.

Imi ard degetele cand scriu. Asta e sentimentul pe care il traiesc atunci cand comunic, chiar si prin scris. E o forma de eliberare, dar si o forma de alint frivol. Scriu, sterg, rescriu. Tai si o iau de la capat. In fata am o cana cu ceai. Si putina lamaie. Stau pe o canapea rosie sima gandesc. La mine, la el, la noi.

3. Care e postul tau favorit de pe propriul blog ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine?

Am scris cu mare drag despre Intalnirea cu familia. Sunt eu in fiecare cuvant. Cu emotii, stangacii si grimase ciudate.

 4. Scrii cu regularitate sau cand ai o anumita stare de spirit?

Scriu cand simt, cand sufar si cand imi canta cuvintele de fericire. Scriu pentru ca traiesc. Intens si frumos.

 5.Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scris pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?

Renuntarea vine atunci cand ma paraseste si pasiunea. Pentru oameni, relatii si povesti. Cat timp voi simti ca traiesc prin ceea ce vad si simt, atata timp voi scrie sincer.

3 thoughts on “Blog – Manifest pe tocuri!

Leave a Reply

