A trecut ceva timp…

Cred ca toti am vrea uneori sa dam timpul inapoi sa stergem cuvinte spuse, sa le rostim pe cele care au ramas doar la stadiul de ganduri, sa nu mai comitem erori ce ne-au defectat ireparabil…

Timpul nu se intoarce, eu am facut gresela de a incerca un pact cu el. Am fost trasa pe sfoara si pusa la zid pentru ca mi-am mai dorit clipe si fericire.

Toti purtam masti. Oricat am dori sa nu facem asta vine un moment cand inevitabilul se produce. Eu am multe, incerc uneori sa le las deoparte, alteori mi le asez singura si leg snurul sa nu care cumva sa cada dintr-o  ironie a sortii.

As vrea sa va povestesc despre mine, despre cea din spatele mastilor, dar inainte de toate ar trebui sa-mi amintesc cum eram inainte s-o asez pe prima. Am dat uitarii inceputurile. Pacturile facute cu diavolul nu-ti permit sa privesti in trecut, ele doar te obliga sa alergi si sa speri ca in drumul tau decadent vei gasi o intrare in rai pastrata pentru tine.

Sa-ti spun despre mine. Am aripi albe si un suflet negru. Nu a fost asa la inceput, dar de la atatea cetati construite si daramate si-a cam schimbat culoarea. Greseli? Multe, facute de nenumarate ori. Vise? S-a asternut praful pe ele, iar unele le-am pierdut undeva pe drumul asta anevoios care m-a adus aici. Planuri? Toti avem si poate eu mai mult ca tine, dar incerc sa am rabdare.

Sunt femeie, sunt copil, sunt amanta, sunt prietena, sunt un suflet care inca incearca sa-si dea seama ce-si doreste. Stiu ca timpul nu ma asteapta sa ma gandesc, dar am alergat bine ca sa pot sa-mi odihnesc gandurile inainte sa ma prinda din urma.

De ce inca mai scriu? Am scris ani la rand, e un prost obicei de eliberare de care nu ma pot lipsi. Am incercat sa nu ma mai agat de un blank si de taste, dar durerea e prea crunta. Cand o astern pe hartie ii dau drumul din suflet. Uneori pleaca toata, alteori raman cioburi care mai imi inteapa sufletul daca stau in pozitii incomode.

Ce e cel mai important? Sunt om, sunt buna, sunt rea, am gresit si cu siguranta voi mai gresi. Tu cel care ma citesti nu ai sa ma judeci, poate doar in gand. Ai si tu greselile tale, doar ca poate inca nu le-ai scris nicaieri. Cum sa arunci in mine cu pietre cand ai casa de sticla?

 

14 thoughts on “A trecut ceva timp…

  1. Nimeni nu e în măsură să judece pe nimeni, deși toți o facem. Ăsta e un alt defect al oamenilor. Dar știi cum se spune, fie că faci bine, fie că faci rău, cineva tot te va critica, așa că fă ce ai de făcut fără a ține cont de ceilalți. Mă bucur enorm că ai reînceput să scrii.

  2. Casa mea de sticlă e ţăndări de mult. Aşa că îmi permit luxul de-a judeca fără să mă ascund în spatele ipocriziei. “Vaaaai, dar eu, nu… Că nu-i frumos…” Aiurea, toţi o facem. Abia aşteptăm să cadă omul jos fiindcă atunci îi dăm mai abitir şi noi la coaste că e slăbit şi lipsit de apărare.
    Doar că acum, nu te pot judeca. Ai scris frumos, din suflet.
    Aştept însă să calci pe bec.:mrgreen:

  3. Bine ai revenit S
    Ma bucur ca ai reinceput sa scrii si ca prin acest blog aflam despre tine si despre starile / trairile tale cei pentru care contezi.
    Succes si inca odata welcome back🙂

  4. Si mie imi place sa imi astern gândurile pe hartie. E ca un tratament.Poate ca de asta si suferi,ca să creezi.Din suferință ta se nasc cuvinte minunate care, poate ,vindecă sufletul altora.Poate ca ai facut câteva greseli ,dar nu cred că esti rea.Sufletul tau e doar putin amorțit ,dar o să isi revină.Oricât de negru crezi că e sufletul tau ,sigur acolo e si o scânteie de lumină.Dacă vrei cu adevarat să fii bună sunt sigură ca Dumnezeu iti v-a ierta greselile .El te iubeste si de aceea nu esti niciodată singură.Ai grijă de tine.
    P.S: Scri foarte frumos.

Leave a Reply

