Blog – Paradis reincarcat!

Si de aceasta data tot blogul unei persoane deosebite vi-l aduc in vizor (si de aceasta data tot baiat). In fiecare post citit veti simti cum sangele pulseaza tot mai repede prin vene, cum ochii vi se vor misca mai repede dintr-un capat in celalalt de rand dorind ca scrierea sa nu se termine. Acestea fiind spuse hai sa vedem si ce are de spus autorul despre propriul blog!

Cand a luat nastere Paradis reincarcat si care a fost motivul pentru care ai decis sa incepi un blog?

Ziua in care am inceput Paradis reincarcat.  Motivul..hmm…probabil aceeasi nevoie de a scrie. Tocmai inchisesem un blog si o perioada din viata mea si am simtit nevoia unei schimbari. Fiind un blog-jurnal, scrumiera cu ganduri este locul unde decantez ganduri, stari sau momente.  Am descoperit ca sunt oameni care empatizau cu randurile mele, oameni care gaseau fie propriile lor trairi sau ganduri in postarile mele, ganduri care odata lasate pe blog, parca nu ma mai dureau atat de rau si cumva, reuseau sa atraga din ce in ce mai multi cititori.

Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.

Intens, fumator..si din nou intens. Devine o certitudine pentru mine faptul ca sunt un soi de paradox afumat cu mult kent. Totul sau nimic, calm dar salbatic in toate visele care ma anima.  Cam prea realist, cam prea visator, cam prea bun, cam prea rau.

Inainte imi placea sa cred despre mine ca sunt romantic. Mi-am dat seama de ceva vreme ca romantismul inca persista prin mine dar nu mai insista.  Ma macina precum o boala, cateva necesitati vitale pentru care inca nu am gasit un leac. Uneori ma simt un cinic naiv, alteori un copil mare prins intr-o lume de oameni mici. Am o gramada de limite, dar cand iubesc orice limita se duce naibii si ma trage dupa ea. In rest..am facut aceleasi compromisuri inutile dar necesare ( inca nu am intalnit oameni care sa poata trai singuri ), m-am murdarit, m-am curatat, si imi spun in fiecare zi ca destinul este doar o inchipuire a celor care prefera sa se planga in loc sa faca ceva. In momentele de luciditate naiva si romantica, imi spun ca daca exista destin acesta are in mod sigur maini murdare pe care oricat incerci nu le poti spala. ” Fa-ma sa traiesc si voi muri pentru tine ” inca este lumina de la capatul tunelului, pentru mine.

Care e postul tau favorit de pe propriul blog ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine?

Nu cred ca este un anumit post care sa ma caracterizeze cel mai bine. Fiecare post a fost scris din postura de eu. Dar..daca ar fi sa aleg cateva posturi in care am lasat cel mai mult din mine acelea ar fi ” Simplu Blue “, ” Better half of me “, ” Ce ne spunem atunci cand nu ne mai vorbim ” si ” Cristal “.

Scrii cu regularitate sau cand ai o anumita stare de spirit?

Ma scriu cand simt, sau am anumite stari de spirit. A fost o vreme cand incercam sa postez zilnic, acum, prefer sa postez cand simt ca am ceva de lasat in randurile alea. Nu pot scrie fara tigari si cafea, nu pot posta doar de dragul de a aduna cat mai multe postari. O anumita regularitate exista totusi. Macar odata pe saptamana simt nevoia sa scriu ceva. Postari care curg de la sine, fara sa le caut sau slefuiesc prea mult.

Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scris pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?

Momentul acela ar veni daca as simti ca nu mai am ceva interesant de spus. Sau, asa cum a mai fost cazul, daca as vrea sa reiau de la zero ceva. Pana acum, am abandonat bloguri fie din cauza unor dezamagiri sentimentale, fie din cauza popularii blogului cu diverse persoane despre care consideram ca nu au ce cauta pe acolo.

One thought on “Blog – Paradis reincarcat!

Leave a Reply

