Priviri diferite

it__s_raining_again____by_leminton-d34kg4e  Ma gandeam Speram ca aici voi scapa de imaginea celor 2 ochi albastri intipariti undeva in memorie…  Acei ochi care m-au facut sa uit de restul lumii, acei ochi in fata carora mereu am lasat garda jos nestiind ca asta va insemna sa mor lent, sa mor de dor sau sa mor de-a dreptul. Ochii care m-au facut sa ma predau in fata a ceea ce dicta inima si interzicea vehement ratiunea. Ochii care mi-au “zambit” prima oara si ochii care m-au “rastignit” ultima data.Sunt ceva zile de cand ma lupt cu sufletul. Teren arid, eu sunt singura iar inamicul si-a scos colturile ascutite… Ma simt incoltita. Il inteleg se apara de alte dezamagiri. Ce nu stie el e ca deja e pierdut alaturi de mine in acea mare nesfarsita, acei ochi care ma priveau plini de dorinta uneori, alteori cu rautate, uneori cu severitate, uneori cu drag. M-am saturat sa fug, iar acum nici macar acasa nu se mai simte acasa. Nu mai apartin de nimic, nu mai am loc aici, nu mai am loc nici acolo, ceea ce credeam ca e acasa s-a dovedit a fi doar nicaieri.
Ochii aia mi-au oprit jumatate de suflet atunci cand am plecat, jumatate nu mai exista demult. Am ramas o carcasa goala, cu vise frante, amintiri frumoase ce anii le vor sterge oricata indurare voi cere eu si dureri ce nici macar timpul nu le va putea da delete.

Dumnezeu stie ca am luptat. Am vrut sa plec, am vrut sa renunt, am plans, am zambit, am tipat, am incercat sa nu continui, dar mereu il vedeam. O singura privire. Era suficienta sa cedez, sa ma las dusa de val, sa nu ma mai gandesc la maine sau la ieri, sa nu ma mai gandesc la haine aruncate si suflete strivite. M-am oferit si trup si suflet, nu aveam ce oferi mai mult.

“Azi am plans o data cu cerul si te-am vrut al meu.”

3 thoughts on “Priviri diferite

  1. “Ochii care mi-au “zambit” prima oara si ochii care m-au “rastignit” ultima data.” Superb kido…

Leave a Reply

