Diverse arii

Samantha_2__by_directionsforpestCe rost mai are pianul atunci cand sufletul isi canta singur ariile. Ce rost mai au funeraliile cand tu deja esti un cadavru viu… alergi dintr-un colt in altul sperand sa te gasesti pe tine, dar nu gasesti nimic. Asculti ecourile infinitului, asculti lacrimile care se lovesc de o podea rece, asculti regretele, asculti pana si greselile in momentul in care nu mai ai ce gresi.

Ti-ai lasat sufletul in custodie si in graba ta de a fugi l-ai uitat undeva pe drum. Nici macar cuvintele astea scrise negru pe alb nu-si au rostul aici. Nu mai am forta sa caut nici macar fericirea care probabil ma asteapta ratacita pe undeva…

Mi-am dorit mereu sa renunt la un suflet de hartie. Cuvinte si iar cuvinte, cuvinte care nu mai pot sa-mi exprime trairile. Mereu am scris cu sufletul acum scriu cu golul din el. Inca-mi tremura mana, sunt furioasa pe mine, pe Dumnezeu, pe lacrimile ce nu se opresc, pe durerea ce-o simt fizic, sunt furioasa pe lume. Nu m-auzi?! De ce nu m-auzi? Nu vreau sa ma auzi! Vroiam sa cuceresc lumea de mana cu tine si tot ce-am cucerit a fost un pat mult prea gol pentru mine.

Ce mai pot simti acum? Am incorsetat durerea, si merg pe tocuri doar pentru a nu-mi mai auzi lacrimile. Incerc sa-mi uit numele rostit de tine, incerc sa sterg amintirile avand certitudinea ca nu o voi putea face. Uneori e prea devreme sa renunti, uneori nici nu stii cand sa o faci uneori chiar trebuie. Cum poti uita persoane? Cum poti sterge amintiri? Cum poti reintregi un suflet care de ceva vreme e facut bucati?Mi-au crescut radacini, nu mai pot merge, pot doar sa mai intind bratele spre cer si sa ma revolt. Pot striga pana tuna cerul poate ma aude Dumnezeu, pot plange pana sting focul din infern, pot respira; ah ma scuzi. Nu mai pot respira. Asta devine tot mai greu de facut, mai ales noaptea. Nu vreau sa prind prea multe nopti fara tine. As vrea sa cada toate stelele din cer sa vezi si tu intunericul care-l vad eu in fata ochilor. As asunde si luna doar asa sa fie ascuns, ca sa simti cum e sa nu mai ai absolut nici o speranta. Si da am simtit. Am simtit ca pe un peron de gara am pus punct si ne-am incetat rolurile de colectionari de amintiri.Poate am strans suficiente, poate se putea si mai bine, poate ar fi fost mai rau. Mereu m-a stresat acel “cum ar fi fost daca?”. Teoretic cuvintele astea nu ar trebui sa ramana in urma nici unei relatii, practic mie mi-au ramas in urma fiecarei relatii. Nu exista nimic mai chinuitor decat sa stii ca se putea si altfel, putea sa fie si bine si iti vine sa sa alungi ploaia din cer pentru ce-ti face Dumnezeu! Ai vrea sa scoti soarele de dupa un nor sa vada si el cum iesi tu dupa fiecare experienta, arsa scrum. Ai vrea sa vada si el cicatricile interioare care le ai. Ti-ai smulge pielea si i-ai citi cuvant cu cuvant tot ce-ai simtit zi de zi, dar mai ales ce n-ai mai simtit dupa ce s-a terminat.

Poate ar face ceva, poate n-ar face nimic, dar deja faptul e consumat, timpul e pierdut, amintirile incep sa paleasca, iar sufletul? Nu mai e demult ceea ce-a fost.

2 thoughts on “Diverse arii

  1. Off…Sufletul o să te doară de atât de multe ori,dar nu trebuie sa renunți la credință .Dumnezeu stie ce e mai bine pentru noi si durerea asta poate fii un prim pas pentru o fericire supremă.Stiu că te doare ,stiu că iti vine să iti zmulgi inima din piept ,dar mai stiu că totul o să fie bine. Dacă tu crezi in El ,Dumnezeu iti va dă puterea să treci peste toate. (Dar crezi cu adevărat ).Nu fii dezamagita de viață.Din greseli înveți .Te doare?Nu-i nimic ,o să treacă .Stiu că acum nu mă crezi ,dar ai să vezi că intr-o zi o să imi dai dreptate.Nu uita Dumnezeu te iubește, dar trebuie să il iubesti si tu.Ai griji de tine si de sufletul tău.Chiar dacă pare gol să stii că nu e.

Leave a Reply

