Blog – Cartea lui Orfeu!

Asa cum v-am obisnuit de ceva vreme cand mai dau peste un blog cu un continut bun imi place sa-l promovez. Evident daca asta e posibil si daca autorul blogului imi permite. Astazi am reusit sa citesc blogul Cartea lui Orfeu.

Un continut profund atat pentru autor cat si pentru cei care il citesc. Un scris perfect (din punctul meu de vedere) care atinge receptorul acolo unde trebuie: in suflet.

1.Cand a luat nastere Cartea lui Orfeu  si care a fost motivul pentru care ai decis sa incepi un blog?

Cartea lui Orfeu a luat naștere pe 7 aprilie. La început blogul îmi purta numele, asta explica și adresa diferită de numele blogului. Am început acest blog după o perioadă destul de grea din viața mea. Am avut o relație ciudată care s-a terminat prost pentru mine, dar mai rău am început să am probleme de sănătate. M-am simțit căzut într-o prăpastie a deznadejdii. Am hotărât să mă reapuc de scris, dar de data asta am vrut să fie totul public. Blogul e locul unde îmi scriu povestea vieții, dar într-un limbaj codat.

2. Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.

Mă numesc Andrei. Sunt student la facultatea de electronică din cadrul Politehnica București și am foarte multe pasiuni. Cea mai mare pasiune rămâne scrisul, dar ador calculatoarele și dispozitivele electronice, motiv pentru care am ales această facultate “criminală”. Îmi place să fiu romantic și când iubesc, iubesc până la capăt, motiv pentru care rămân cu buza umflată de multe ori. Admir femeile frumoase și iubesc femeile cu minți fascinante, de acea mă îndragostesc destul de repede câteodată. Mereu mi-am dorit să gasesc o fată care să mă iubească, o persoană care să-mi împărtășească trăirile, dar am realizat că nu e o căutare ușoară. Un lucru ciudat despre mine ar fi acela că ador să scriu, dar nu citesc atât de des, prefer să citesc scrieri vechi și articole care nu mă pot influența. Sunt adeptul originalității.

3.Care e postul tau favorit de pe propriul blog (+link) ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine?

Cred că cel mai mult mi-a plăcut Dansul petalelor. M-am simțit atât de bine când am scris asta, a fost o eliberare pentru mine. Nu știu dacă e cea mai bună scriere a mea, dar cu siguranță prezintă o concepție interesantă despre lume și viață. Cel mai mult m-a afectat Scrisoare de adio, postare pe care am scris-o pentru fata pe care am iubit-o și m-a părăsit. Am vrut ca data postarii să fie 20 aprilie, ziua ei, dar a fost inresgistrată pe 19. Dacă ar fi să judec textele după complexitate aș spune că Demonul este cea mai complexă postare.

4.Scrii cu regularitate sau cand ai o anumita stare de spirit?

Pot scrie în orice moment, dar nu cred că asta dă valoare unui text. Un text care să exprime trăiri complexe trebuie să se nască dintr-o experiență aparte. Scriu doar atunci când simt că am învâțat o lecție care merită imortalizată în cuvinte.

5.Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scris pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?

Aș renunța să scriu doar dacă pasiunea mea ar afecta pe cineva. Sunt lucruri care trebuie să rămână secrete. De acea nu folosesc nume proprii, nu vreau să stric viața unor persoane. Oricine poate să citească și să afle detalii pe care poate nu vrea să le știe. Oamenii au dreptul la intimitate, de acea textul e codat, fiecare descriere e pusă acolo cu un sens. Nimic nu e pus la întâmplare, fiecare lucru simbolizează ceva mai complex.

One thought on “Blog – Cartea lui Orfeu!

  1. Pingback: Blog – Cartea lui Orfeu! | Cartea lui Orfeu

Leave a Reply

