Fara titlu

tumblr_m1z1xeYrhs1r4fzuoo1_500O alta zi fara tine, alte zile in care m-am pierdut in bratele tale, alte zile in care mi-am m-ai pierdut o bucata de suflet cumparand iluzii. O zi in care vroiam sa fii langa mine, sa-mi dezgolesti umerii, sa-i saruti pe rand, o alta zi in care vroiam sa-mi umezesti buzele, o alta zi in care doream sa ma tii de mana.

Atatea feluri de-a iubi, atatia oameni, atatea feluri de a ne manifesta suferinta. Speram sa fii persoana care sa nu renunte cand eu as fi renuntat la tot, speram sa fii tu pentru noi cand eu n-as mai fi fost nimic.

Te iert pentru lacrimile ce mi-au spalat trupul, te iert pentru visele carora le-ai taiat aripile, te iert pentru acel putin oferit, te iert pentru tacere, pentru orgoliu, pentru razbunare. Te iert pentru toate iluziile alea care m-au facut sa cred intr-un happy ending ce a devenit once upon a time.

Am luptat la fel cum marea incearca sa inghita nisipul… Si zi si noapte, sfarsindu-mi sufletul, sfarsindu-mi iubirea, sfarsindu-ma pe mine. Am luptat pana cand am murit inecata in nisip. Te-am sarutat cu valuri sarate, te-am mangaiat brutal izbindu-ma de colturile sufletului tau…

Te-as fi iubit mai multe vieti si-o moarte. Cea din urma ne-ar fi infrant pe amandoi. Era doar un joc pentru ea sa ne mai ofere cate-o viata ca sa vada unde ajungem. Noi femeile nu stim sa construim biserici, dar ne pricepem al naibii de bine sa ridicam morminte.  Eu l-am ridicat atat de bine pe al meu… Am pierdut o batalie pe fronturile destinului, dar nu ma supar, am fost in prima linie si incercam sa-ti cuceresc regatul.

Am iubit oamenii pana cand mi-au murit sufletul. De aceasta data mi-a murit si sufletul lasand in urma o iubire plina de aminrit. Se va ocupa timpul de ele babe, dar eu te voi uita. Din iubire am sa te uit. Imi doresc sa-mi amintesc de tine asa cum credeam ca poti fi.

Zile trec, zile vin, iar timpul mă omoară.

10 thoughts on “Fara titlu

  1. O iubire care nu lupta pentru iubirea sa pereche si unica, pentru trupul si sufletul iubirii sale pereche si karmice, intru eternitate, printru orice, e ca o mare inchisa intr-un pahar si care se varsa pana la destinatie, stralucindu-se, risipindu-se. Soarele se oglindeste si ea in somnul ei ii imbratiseaza razele arzatoare si (ne)pieritoare. Sau poate fi la fel ca in cazul unui batranel care a iubit o singura femeie timp de 50 de ani si pe patul despatirii de lume tot nu se putea desparti de ea, dorindu-si ca ea macar sa fi stiut acest secret al lui.
    Nimic nu sta in calea femeii care iubeste nici macar acest fragment perfect care trebuie apreciat cu toata seriozitatea: “Te iert pentru lacrimile ce mi-au spalat trupul, te iert pentru visele carora le-ai taiat aripile, te iert pentru acel putin oferit, te iert pentru tacere, pentru orgoliu, pentru razbunare. Te iert pentru toate iluziile alea care m-au facut sa cred intr-un happy ending ce a devenit once upon a time.”
    Placut fragment, cuvinte memorabile!

  2. “Am luptat pana cand am murit inecata in nisip…”
    “Te-as fi iubit mai multe vieti si-o moarte.”
    “Am iubit oamenii pana cand mi-au murit sufletul. De aceasta data mi-a murit si sufletul…”
    De ce naiba facem asta? (Mi-au placut mult frazele…de aceea.)

    P.S.- Multumesc pentru sustinere, Losty!🙂

  3. Cine-ai fost… fara titlu… si ce-ai devenit ??

    Esti tandra, te exprimi agresiv… Vrei sa pari marcata, exprimarile-ti curg hazardat de asezate, ca si cum le-ai arunca voit. Delicata, tradata parca de acelasi moft etern. Desenezi prin nori de fum Din putin mintea umana intelege cu mult mai mult si totusi aici, cu tine, nimic nu pare chiar fortat… Absolutul, ca si obsesiile cu iubirea nemarturisita la o adica, trec… Valurile marii, spuma lor, gustul ultimului sarut… Viata, da, da… Viata de precupeata care eventual plateste un pret un pic prea mare atunci cand pleaca la cumparat iluzii. Dar ne nastem romantici, adoram intim ceea ce ne place sa visam, visam pentru ca ne incepem ritualul de nuapte cu acelasi repros apoi, ca orice vis pe care-l uitam pana dimineata, murim melancolici… Si ca o obsesie, in fiecare dimineata ne intrebam repetat: What if… I was born someone else today?
    😉

  4. Ahh… Din pacate aici, la tine, cu tine, e asa cum mi-am inchipuit: Doar fum… evadat din tigara, focul s-a stins!

  5. Hey very nice site!! Man .. Beautiful .. Amazing .. I will bookmark your blog and take the feeds alsoI am happy to find a lot of useful info here in the post, we need work out more techniques in this regard, thanks for sharing. . . . . . kbekefekkebd

Leave a Reply

