Suflete…

Wallpapers-room_com___tough_by_chriscold_1920x1200M-am intors si esti atat de schimbat, atat de schimbat incat ma intreb daca atunci cand iti spun ca tin la tine chiar o fac. Nu mai esti acelasi. Schimbat la 180 de grade intr-un timp atat de scurt. Tu care mereu vrei sa stai deasupra mea, tu care judeci mereu prin tacere, tu care imi analizezi defectele de parca as fi unica persoana ce greseste, tu care pur si simplu nu ma mai privesti asa cum o faceai.

Omul care ar trebui sa ma ridice la cer si ma coboara in iad, omul care ar trebui sa ma faca fericita, dar imi sterge zambetele unul cate unul, omul care ar trebui sa aiba grija sa nu am ochii inrositi, dar care ii face sa lacrimeze de cate ori are ocazia, omul care ar trebui sa-mi reintregeasca sufletul si care totusi il face bucatele ori de cate ori are ocazia.

Nu. Nu e cel care l-am cunoscut sau cel putin nu parea asa. Da stiu. Eu sunt persoana care mereu spune ca nu trebuie sa stai intr-o relatie daca nu ti-e bine si eu nu aplic aceasta teorie. Nu o aplic pentru ca nu pot. Pentru ca el e cel in fata caruia sunt slaba, el e cel caruia ii ofer sentimente indiferent de ce ar face, el e cel caruia ii ofer explicatii chiar si atunci cand ele nu-si au rostul.

Lupt si pana dincolo de imposibil pentru binele ala care pare ca se indeparteaza tot mai mult cu fiecare 24 de ore ce se sfarsesc, binele ala pentru care m-am sacrificat pe mine si pe altii, binele ala pentru care am calcat pe cadavre, binele ala care cred ca nu e pentru mine.

Da. Mi se rupe sufletul. Sa vad ca trebuie sa muncesc sa ajung unde eram, sa vad ca din nou trebuie sa iau totul pas cu pas sa construiesc ceva ce va sfarsi prin a fi o ruina. Sper la bine, lupt pentru el si pentru ce primeam inainte neconditionat, imi asasinez sufletul, parerile, caracterul ala orgolios caruia nimeni nu-i facea fata si ma intreb daca toate astea au vreun rost. Acum insa nu mai conteaza rostul ci conteaza sa ajung la final. Ce final? Ce mai conteaza…

Atatea vise, mereu aceleasi, de o bucata de vreme mereu alaturi de el. Atatea vise de care uneori simt ca nu-i mai pasa; si totusi cred ca a fi slaba ar insemna sa renunt acum. Sa plec infranta dintr-un razboi ce am mari sanse sa-l pierd. Nu voi face asta. Prefer sa mor pe campul de lupta, pe campul ala unde mi-a zambit si m-a privit cum doar el poate s-o faca, pe campul ala unde mi-am dorit pentru prima oara sa fiu a lui si sa fie al meu, pe campul ala unde “eu” si “el” au devenit “noi”.

Povestea asta ma poate costa mai mult decat imi permit.

 

7 thoughts on “Suflete…

  1. Sa-nteleg ca-ti place sa nu te dai batuta in iubire, chiar daca te doare carnea pe tine pentru asta. Asa sunt si eu…
    Iti doresc sa nu “mori”. Exista si varianta “steagului alb intre doua fortarete”‘, vorba lui Guess Who.

  2. In vremurile furtunoase sufletele se sfarma ca zgarie-norii, tot ce construiesti noaptea se surpa ziua cat ai clipi, si vrand sa muncesti pentru a ajunge unde erai inainte, etajele superioare le surpa pe celelalte si anii de truda sunt clipele de lupta; insa in intensitate raporturile sunt rasturnate.
    Intr-un cuplu nu poate lupta unul pentru doi. Cel ranit nu-l poate cara in spate pe cel care fuge, cel autoiluzionat in intuneric nu-l poate scoate din muzeul viselor pe cel desenat frumos in cartea amintirii din sufletul sau magic.
    Olimpiadele cand se sfarsesc se reiau dupa alti patru ani de antrenamente si cantonamente, dar momentele de pe podium sunt eterne. Cuplurile care urca pe podium sunt cei mai buni dansatori, dar si cei mai reci amici dupa amputarea celui neatent la pasii de dans.

  3. iubirea…in toate formele ei ..partea spirituala a existentei noastre, partea cea mai frumoasa a vietii…ne vom sacrifica mereu ptr ea , vom suferi ,vom face orice din si pentru iubire… cei ce stiu sa sufere ..stiu sa iubeasca neconditionat ..:)

Leave a Reply

