Fara lacrimi

iii_by_athinesM-ai fortat sa plec atunci cand eu nu vroiam sa plec. M-ai fortat sa te las in urma cand tot ce imi doream e sa stai langa mine. M-ai fortat sa-mi rup o bucata de suflet cand tot ce-mi doream eu era sa-l umplu alaturi de tine. M-ai fortat sa uit de vise, ma fortezi sa uit de noi si de amintiri. Stii, suntem ceea ce traim si ce iubim, iar eu traiesc prin tine si te iubesc pe tine. Asta ce inseamna?

Nu pot sa suport despartirile, niciodata n-am fost buna la asa ceva. Mereu stangace, calcand pe-alaturi, sclintindu-mi o glezna, asasinand un suflet, dar uite ca mi-a venit si mie randul. Singura diferenta a fost ca tu ai calcat hotarat, mergand inainte. Ai rupt o bucata din sufletul meu ce nu am cum s-o mai refac, o bucata ce nici macar tu n-ai mai putea s-o refaci. Raman totusi in urma amintiri, dulcele amintiri care persista mai mult decat dragostea aia eterna. Vor ramane amintirile pentru ca eu trebuie sa abandonez tot, tot ce iubesc; vor ramane amintirile pentru ca eternul ala mereu are un sfarsit.

Nu am plans asa cum mi-ai spus ca o voi face. Nu pentru ca nu as fi avut lacrimi ci pentru ca n-am vrut sa plang. L-am salutat pe Dumnezeu din mers, mi-am anulat rezervarea pentru Rai si am coborat sa invat cum sa fiu un asasin profesionist. Mi s-a spus ca din moment ce mi-am ucis singura sufletul, deja am trecut demult de categoria amatorilor.

Babe, fiecare sfant are un trecut si fiecare pacatos are un viitor. Eu trecut nu mai am, am incetat demult sa fiu o sfanta asa ca astept viitorul. Imi era frica de lumea asta, imi era atat de frica de faptul ca va fi mult prea frumoasa pentru mine si-mi voi dori sa ma tarasc de mana cu tine in iad. Intr-un final m-am tarat singura acolo, pentru ca lumea nu a fost nici pe departe prea frumoasa. M-am ascuns acolo si mi-am castigat dreptul de a ucide la randul meu  asa cum m-ai invatat tu sa fac.

 “Ma voi ierta pentru ca am obosit sa ma condamn atat de mult pentru tot ceea ce am facut si pentru ce nu am facut.” (Irina Binder)

12 thoughts on “Fara lacrimi

  1. Esti desteapta, esti tanara, esti sanatoasa.Ai tot ce-ti trebuie. Eu am invatat ceva de la viata. Ca nimeni n-are dreptul sa ma faca sa sufar. Crede-ma, desi acum esti derutata, dezamagita, bulversata, atemporala, vei iubi din nou. Si vei iubi cum n-ai mai iubit. De-acum incolo, fiecare iubire va fi mai intensa decat precedenta. Cresti, te dezvolti, te armonizezi cu tine si dorintele corpului si sufletului tau. Si-atunci, cand vei iubi iar vei ajunge sa multumesti sortii ca nu se vorbea acum cu tine cum ti-ai fi dorit, ca ti s-a rupt o bucata de suflet s.a.m.d.Pur si simplu n-a fost sa fie🙂. Asta daca nu cumva va veti impaca. Desi, daca are firea asta dificila, sfatul meu (stupid si la ceas tarziu de noapte) e sa nu faci compromisuri. Nu-l schimbi. Daca nu l-a schimbat iubirea pentru tine, asa va fi mereu. Iti doresc sa te trezesti linistita dimineata, senina, sa-ti bucuri inima si sufletul cu ce-ti place tie. Citeste o carte buna, vezi un film bun, mananca prajitura preferata, plimba-te prin locul preferat, respira aerul, traieste secundele, pentru ca viata trece🙂. Si pentru ca esti un om deosebit. Care, pur si simplu merita.

    • Chestia asta cu fiecare iubire e tot mai intensa… Nu cred ca e chiar asa. Cu cat treci prin mai multe relatii cu atat te indepartezi de termenul stabil si ai tot mai putin de oferit pana cand in final nu vei mai avea de oferit nimic.

  2. Am 39 de ani si, crede-ma, iubirea de acum e mai intensa decat mi-as fi inchipuit vreodata.Sper sa fiu suficient de desteapta, inteleapta si, de ce nu, norocoasa, s-o pastrez, s-o cultiv, s-o intretin pana la moarte. Am iubit si la 17 ani si la 20 si la 29. Acum e ceva de nedefinit. Ireal de frumoasa! Mi se vorbise despre asta, despre iubiri ulterioare, iubiri de “dupa” si-am zambit, sceptica.Ei bine, a aparut exact cand nu mai speram, exact cand nu mai asteptam nimic bun de la viata, cand ma taram de pe azi pe maine, psihic vorbind. Sigur, nu spun ca e o regula, la mine-asa a fost. Ma gandesc ca e maturitatea la mijloc. Judec altfel lucrurile, stiu sa-mi organizez viata altfel si, poate, de aici echilibrul dat de iubirea asta unica. Pe care-o simt prin toti porii. Si care ma face sa ma simt tanara, frumoasa, puternica si plina de viata. Dupa ani de depresie. Suna cinic, dar raul prin care trecem la un moment dat ne “ajuta” sa gustam, ulterior, Binele la adevaratele lui valente. Oricum, iti multumesc ca mi-ai dat ocazia sa te citesc.

  3. Eu ma intreb, daca ai avea prima relatie la 30 de ani, spre exemplu, ar fi pacat sau ar fi o fericire?! Stii de ce ma intreb asta, nu pentru ca as fi in cazul de fata, dar ma intreb daca cineva nu trece prin nicio despartire si nicio relatie pana la 30 de ani, iar atunci are prima sa relatie (buna sau rea), va avea experienta necesara? Va stii ce va vrea de la o relatie si ce nu ii place, sau ce o nemultumeste pe persoana respectiva? Sincer, eu cred ca din fiecare relatie poti invata ceva, dar conditia este sa vrei sa inveti ceva, pt ca fiecare relatie e unica, fiecare cuplu va fii alcatuit din persoane diferite, dar care se atrag si exista o singura asociere. Sper sa poti treci peste toata aceasta stare de tristeste si apasare si sper sa poti sa fii din nou optimista. Un optimist poate sa invinga orice😀

  4. constinua cu scrisul, e una din calitatile deosebite pe care le ai si ai reusit sa ne convingi de asta! ( sigur mai scunzi si altele)

Leave a Reply

