Blog – Jurnalul Evei!

De aceasta data am ales spre recomandare un blog ce l-am descoperit recent: Jurnalul Evei. Un blog ce vorbeste despre viata, oamenii asa cum sunt ei cu defecte si calitati, sentimente si emotii. Ca de obicei mai jos avem si un mini-interviu cu autoarea blogului: Eva.

Lectura placuta!

1.Cand a luat nastere Jurnalul Evei  si care a fost motivul pentru care ai decis sa incepi un blog?

Jurnalul meu online a luat nastere acum doua luni, pe 24 noiembrie mai exact. Nu mai scrisesem de ani buni si apoi, dintr-odata, nu numai ca am inceput sa-mi astern gandurile pe hartie, dar le-am si facut publice. Nu stiu sa explic clar “de ce”, asa am simtit nevoia, ma coplesea o anumita nemultumire in privinta vietii mele, eram intr-un punct din care nu stiam incotro s-o apuc si pot spune acum ca am ales directia potrivita. Titlul este cat se poate de sugestiv: “Jurnalul Evei” este locul in care eu, Eva, imi descarc emotiile, trairile si gandurile, e o eliberare de cotidian si, in acelasi timp, un loc in care pot sa fiu eu insemi. O semnificatie secunda a blogului este aceea ca “Eva” simbolizeaza sexul frumos, iar jurnalul ei a luat nastere pentru ca evolutia femeii nu s-a oprit la biblie, ci continua pana in zilele noastre.

2. Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.

Sunt o necunoscuta chiar si pentru mine insemi. Ma consider un paradox – azi profunda, maine superficiala, acum cu capul in nori si acum cu sufletul in genunchi. Cred ca “schimbare” e cuvantul care ma descrie cel mai bine, iar asta se vede si in felul in care scriu, in articolele care nu urmeaza o evolutie sa zicem… normala a starilor de spirit. Imi place sa ma reinventez, vreau sa evoluez in permanenta si sa ma cunosc mai bine – iar de aici apar schimbarile de rol din textele mele. Ieri am fost “eu”, azi sunt “ea”, maine sunt “el” pentru ca imi place sa ma cunosc in diferinte ipostaze, ma pun singura in roluri noi, sunt cameleonica. Dar in esenta scriu mereu despre mine si raman acelasi suflet sensibil la frumos, care cauta absolutul stiind ca nu o sa-l gaseasca.

3. Care e postul tau favorit de pe propriul blog ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine. 

Asta e ca si cum ai intreba o mama pe care dintre copii il iubeste mai mult; nu pot sa nominalizez o postare preferata, in fiecare se afla o mica parte din mine si am scris fiecare articol din suflet. As putea sa spun, insa, ca articolul “Conditional optativ” e cel mai aproape de starea mea actuala.

4.Scrii cu regularitate sau cand ai o anumita stare de spirit?

Uneori scriu pe blog la distanta cateva zile intre articole, alteori sunt zile in care postez consecutiv cate ceva, dar ideea este ca fac asta numai daca am inspiratie. Cand nu am despre ce sa scriu, prefer sa nu o fac, pentru ca se va vedea in calitatea articolului. Cred ca cititorii sunt si ei foarte sensibili la asa ceva si isi dau cu usurinta seama atunci cand un text a fost scris pentru ca aveam ceva de spus, pentru ca nu mai aveau loc cuvintele in mine, si nu pentru ca trebuia sa spun ceva. E o diferenta de nuanta.

5.Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scris pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?

Nu stiu ce va fi pe viitor. Scrisul e o eliberare de emotii, ma face sa ma simt mai bine, mai linistita, mai impacata cu mine insemi. Cred ca daca voi renunta vreodata la asta va fi pentru ca o sa imi gasesc linistea, fericirea si echilibrul in viata.

Leave a Reply

