In arena

203858320604333387_wO3JVOLd_c

Mi-am aruncat sufletul din nou in arena aia unde leii adulmeca orice urma de frica. Era o lupta pierduta dinainte de a o incepe, dar o lupta pe care am vrut s-o port. Am ratacit prin praful iubirii, mi-am stors amintirile in scrum poate poate mi-ar fi pierdut mirosul, si n-am simtit nimic pentru ca si iluziile au fost taiate de fum.

Stateam si priveam, priveam doi ochi lacomi sa ma sfasaie pana cand nici o picatura de sange nu mi-ar mai fi curs prin vene, ochii aia care imi faceau fiinta sa-mi tremure din cap pana-n picioare. Ii priveam si tot ce-am vazut a fost ca dorul pentru tine ma distruge si-mi smulge pene din aripile ce mi-au crescut.

Chiar si aici in spatiul asta deschis tacerea scurge timpul crud, chiar si aici cuvintele au tendinta de-a minti, chiar si aici visele frumoase amintite alaturi de tine le-am avut. Am stors nisip in palme si tot ce ma intrebam e daca are vreun rost… Acum adulmec mirosul de plecare, clipele ma trag usor de mana, vor doar sa cedez si sa ma opresc.

Nu mai e mult, nu mai e deloc mult pana la final, pana am sa simt coltii aia cum imi strapung carnea, cum amintirile se vor sterge una cate una, cum lumina din ochii mei se va stinge incet, cum sufletul va inceta sa existe, nu mai e mult pana cand voi inceta sa fiu in vreun fel sau altfel.

Cand venele vor ceda am sa-mi amintesc cum buzele tale le atingeau pe-ale mele, cand am sa simt durerea am sa-mi amintesc cum ma incalzeam in palmele tale, cand vederea va incepe sa dispara incet imi voi aminti zambetul din ochii tai cand ma priveai, cand nu voi mai auzi nimic voi incerca sa-mi amintesc cum suna numele meu rostit de tine, cand nu voi mai simti nimic imi voi aminti cum a fost ieri, cand ma voi prabusi o voi face zambind amintindu-mi cum era in varf.

Mai aud strigatul mut al oaselor ce nu mai suporta caderile mele…

Leave a Reply

