Traind printre cuvinte

211106301254374080_9wqXjxRC_cAs vrea sa-mi spal sufletul de pacate, dar deja sunt prea multe si oricate lacrimi as varsa nu va mai fi cum a fost. As vrea macar sa nu mai fac alte pete, dar nici asta nu se poate. Pur si simplu nu ma pot dezobisnui de pasii calcati pe langa drum.

Ma golesc de sentimente, le adun unul cate unul, le sedez, le dau cate un electrosoc si uite-asa traiesc sau o fac macar aparent. Viata asta nu e usoara si e singura careia nu-i pot vedea adevarata fata, dar am invatat sa ma deghizez mai bine ca ea: uneori intr-o scorpie, uneori intr-un suflet bun, alteori in inger, uneori in demon… M-am deghizat pana am uitat cine sunt si ce imi doresc, m-am deghizat pana am uitat de mine si am devenit doar o amintire in propria mea existenta.

Cumva ceva intr-o zi s-a defectat, cumva intr-o zi am uitat sa mai simt, am uitat sa mai alerg dupa trecut, am uitat sa cos aripi viselor, am pierdut dorintele alergand dupa viitor. Intr-o buna zi voi fi plecata… Plecata departe de dezamagiri, de oameni, de lacrimi, de zambete, de orice e bun si ce e rau. Voi fi undeva eu cu mine, cu un chip care nu va trada nici o expresie, cu multe amintiri intiparite in minte, cu cicatrici invizibile si un suflet absent. Voi fi aceeasi eu, schimbata de timp, cu multe masti asezate langa si nici una purtata la balul singuratatii.

Aceeasi eu batuta de vant, udata de lacrimi, izbita de durere, imbratisata de dragoste, alintata de zambete, luminata de soare si ucisa de oameni…

7 thoughts on “Traind printre cuvinte

Leave a Reply

