Masti si chipuri

Prinsa intre a fi femeie si a fi copil uit cu desavarsire cum sunt eu. Intre atatea schimbari si dorinte am uitat ce am fost si ma conformez cu ce devin. Mi-am vandut sufletul pentru a-mi realiza vise imposibile si pana la urma am ramas cu nici eu nu stiu ce…  Mereu am plecat fara sa arunc priviri in urma ca o femeie cu planurile incheiate cand ele nici macar nu fusesera schitate.

Nu stiam ca pana si schitele se platesc, nu stiam ca pana si sufletul de degradeaza, nu stiam ca si ochii raman fara lacrimi. Mereu am sperat ca de-a lungul vietii sa intalnesc mai multe chipuri decat masti, dar de fiecare data a fost exact invers. Oricum la un moment dat toti avem tendinta sa alegem o masca frumoasa si sa o purtam pana cand aceasta ne este scoasa cu forta. Si atunci ce mai ramane? Un chip fad si un suflet ucis de timp si prea multe sentimente. Oricum ne raman alegerile. Nimeni nu va dori sa scoata masca unei persoane ce nu tradeaza sentimente de nici un fel. Nimeni nu se va agita atunci cand nu primeste decat indiferenta orice ar oferi.

Tind sa cred ca cei mai buni vanzatori de iluzii si de fericire sunt oamenii indiferenti. Mereu atenti la detalii, mereu modeland realitati dupa placerea celorlalti, mereu oferind case fara fundatii, mereu oferind fericire fara a preciza ca la sfarsitul lunii emit factura. Noi avem timp, avem mult timp din simplul motiv ca nu cautam nimic si ne permitem sa-l irosim. Pentru noi fiecare experienta va fi un joc de sah, un joc in care propriile noastre persoane vor ramane in picioare pe-o tabla prafuita de dorinte. Noi mereu vom fi pe tabla aia asteptand alte si alte victime, mereu le vom da hainele jos, le vom dezbraca de dorinte, le vom modela realitatea si apoi le vom arde sufletele. Le vom privi pana la scrum, vom lacrima deloc, vom zambi pana la extaz si o vom lua de la capat. Nu stim sa facem altceva sau pur si simplu am uitat cum se face altceva.

Best way to not get your heart broken, is pretend you don’t have one.

2 thoughts on “Masti si chipuri

  1. “cei mai buni vanzatori de iluzii si de fericire sunt oamenii indiferenti.” Asa si este… dar eu nu pot fi indiferenta oricate mi s-au intamplat…si probabil mi se vor mai intampla…

Leave a Reply

