Apune-mi regretele…

Fa-ma sa uit regretele, transforma-mi visele in ingeri, apune-mi regretele si alunga asfintitul departe de noi. Aminteste-mi dorintele, sedu-mi imaginatia, iubeste-mi defectele, compatimeste-i pe altii ca nu ma au asa cum ma ai tu.

Fumeaza toata dragostea din mine, consuma-mi sentimentele, ucide-mi logica si ia-mi mintile. Transforma puzzle-ul asta intr-unul indescifrabil. Nu vreau sa-l mai termin si nu-mi doresc sa ajung la ultima piesa. M-am saturat de-atata logica, de-atata simbolism inutil, de sentimente simple explicate intr-un mod mai complicat decat il pot intelege.

Vreau sa inteleg, sa te inteleg, sa ma cunosc, sa ma descoperi. Vino aproape. Vreau ca trecutul sa-mi planga de dor, sa-mi alungi demonii din fata usii, sa-mi cobori ingerii in realitatea asta monocroma. Stii oftatul ala care iti reciteste un roman, stii privirea aia ca o biblioteca deschisa? As vrea sa le descifrezi pe ambele si apoi sa le ucizi cu mainile goale.

As vrea sa-mi ucizi trecutul pentru ca mi-a furat inocenta, sa-mi asasinezi amintirile pentru ca mi-au golit sufletul, sa-mi saruti durerile si sa le transformi in placere. Dezbraca-mi privirea, ghiceste-mi visele si apoi ramai langa mine sa le transformam in realitate unul cate unul.

Imi rescriu destinul si nu am de gand sa tin cont de ce-au scris altii inainte. De data asta va fi cum vreau eu. Vreau sa construiesc ziduri, pasaje subterane, pesteri, grote si orice mai imi vine mie in cap. Vreau sa am scapare din orice si sa ajung intr-un loc inchis atunci cand simt nevoia de el. Nu vreau sa fie usor, nu cere nimeni asta, stiu ca in principiu nimic nu are cum fi usor, dar macar daca e dificil sa stiu ca e mai mult decat atat. Sa stiu ca am o cadere spre iad si un zbor asigurat spre rai. Un demon sa ma traga in jos si un inger sa ma ridice de cate ori am nevoie.

Daca s-ar putea mi-as dori langa o pereche de aripi albite de sperante si innegrite de pacate…

2 thoughts on “Apune-mi regretele…

Leave a Reply

