Opreste timpul.

Sunt in mijlocul intrebarii incercand sa alerg dupa raspunsuri. Sunt la limita caderii invatand sa zbor. Sunt in fata ta si incerc sa ma decid daca sa raman sau sa plec. Sa continui sa pasesc spre tine sau sa sting lumina sa nu ma poti gasi.

Nu stiu unde ar trebui sa gasesc aceste raspunsuri. Daca as privi in trecut cu siguranta as vrea sa sting lumina, dar in acelasi timp mi-as dori sa fie blocat intrerupatorul. As vrea sa plec, as vrea si sa raman, as vrea sa-ti strang mana, dar in acelasi timp mi-as pune manusile. Da… E complicat, mereu e complicat pentru ca totul se intampla in momentul nepotrivit.

Nu ar trebui sa fie asa, dar se pare ca timpul nu se coordoneaza prea bine cu mutarile mele. E momentul ala in care as vrea sa-l tin in loc, dar se incapataneaza sa alerge cat mai departe si mai repede. E momentul ala in care trebuie sa ma decid in ce directie o apuc, iar alternativele nu sunt foarte grozave.

Imi era dor sa ma simt ca atunci, imi era dor sa mai privesc pe cineva cu ochii sclipind de incantare. Imi era dor sa ma mai simt cumva… Iar acum vine intrebarea: mi-am dorit chestia asta cu adevarat sau a fost doar un gand fugitiv? Sunt pregatita sa raman sau ar trebui sa plec? Mereu am crezut ca sunt familiarizata cu timpul, am crezut ca suntem impreuna in orice si reusim sa depasim unul alaturi de celalalt toate momentele de orice fel ar fi ele. Acum am ajuns in momentul in care as dori ca timpul sa ma uite intr-un colt de suflet, sa ma uite acolo unde esti si tu. As vrea sa te privesc fix in ochi si timpul sa nu se mai intoarca sa ma revendice. Nu vreau sa mai platesc un tribut pentru toate pacatele facute, nu vreau sa mai alerg dintr-o parte in alta fara directie. Vreau doar sa inchid usa si sa raman pe loc.

Zile trec, zile vin, iar timpul mă omoară.

p.s. Tu cum opresti timpul?

7 thoughts on “Opreste timpul.

Leave a Reply

