Promisiuni

Inca pica frunzele de pe crengi. Inca imi omor sufletul la fel cum toamna omoara viata. Inca invat cum sa te uit, inca invat cum sa pasesc mai departe cu o tinuta dreapta si plina de mandrie. Am stat langa tine si m-am topit de-atata caldura, acum imi modelez formele dupa placul meu.

Picaturi de suflet mi se scurg din vene, picaturi de suflet fericite din cauza ta, picaturi de suflet care zambeau impotriva lumii, picaturi ce pur si simplu le-a evaporat timpul. Poate nu a mai ramas nimic in mine decat indiferenta, poate undeva s-au mai ratacit cateva sentimente ce vor cunoaste mucegaiul cernut de timp, poate ca fericirea va reveni si imi va lumina ecourile singuratatii. Acum insa, te las iubire… Te las sa bati la alte usi, sa le rupi balamalele si sa incalzesti asternuturi. Acum astept iarna, astept frigul sa-mi inghete sufletul si zapada sa-l acopere pentru a nu mai fi gasit de nimeni.

Am pierdut stiloul si nici nu-mi doresc sa-l regasesc. La naiba! Vreau sa-mi las viata sa-si faca singura de cap, vreau sa merg fara nici un scop pe drumuri infundate de regrete.

Vreau sa iubesc perfect de imperfect! Imi trag dressurile negre, o rochie dantelata neagra si mai atasez tinutei o pereche de tocuri. Ochii bine conturati si buze sangerii ce nu-si mai doresc saruturi dulci. Priviri reci pe strazi intunecate, zambete cinice in lumina soarelui, suflete furate si amintiri uitate. Toate fac parte din mine si nu le ratacesc nicaieri. Imi apasa sufletul la fiecare pas ce-l fac si ma ajuta sa merg mai departe, imi apasa sufletul adancind rani ce nu se vor vindecate, imi apasa sufletul pentru a-mi reaminti sa nu mai fiu slaba de inger, imi apasa sufletul pentru a-mi aminti sa ofer durere pentru durerea ce ma chinui eu s-o fugaresc. Spatele drept, privirea inainte, pasi calculati, dorinte ascunse, vise frante… O femeie zambitoare fara suflet, o masca a fericirii purtata de un trup prea rece si ochi incalziti de dorinte.

Mereu promit ca voi ramane, dar mereu trebuie sa plec. Nu pot omori suflete pentru ca mai apoi sa-mi fumez tigara linistita privindu-mi victima cum se stinge incet. Ma culc cu tine, te dezbrac din priviri, ma las dezbracata de tine, te las sa-mi inhalezi parfumul, te las sa ma iubesti ca si cum ar fi ultima zi din viata mea, iti ofer iluzii pentru a acumula cateva puncte pe lista de pacate. Imi ofer trupul noaptea ca in zorii diminetii sa dispar cu tot cu suflet.

Tu iti vei aminti de mine, dar eu, eu am sa te uit la ultimul fum din prima tigara…

4 thoughts on “Promisiuni

    • Pai daca nu reusesti sa-ti tii promisiunile mai bine nu le faci. Asa e cel mai ok, desi uneori promisiunile ne ajuta sa mergem mai departe.

Leave a Reply

