Cum slabim

Ei bine asa cum majoritatea femeilor sunt obsedate sau pasionate de slabit era chiar culmea sa nu fac si eu prezenta pe lista. Ar fi stupid probabil sa enumar aici cate prostii am luat, ce diete am tinut, ce tratamente am facut, ce a dat rezultat si ce nu. Dar ca sa nu isi ia si altii teapa am zis ca totusi as putea face o lista.

Tin sa mentionez ca da am citit in prealabil pareri fantastice despre anumite produse de slabit sau diete, nu neg poate la altii au dat rezultate dar la mine nu s-a vazut nimic.

Printre cele mai bune produse incercate de mine au fost niste pastille Garcinia Cambodgia sau ceva de genul pe care evident nu le-am mai gasit ulterior. Aia a fost prima mea incercare de a slabi si evident rezultatul a fost cel scontat. Un al doilea produs incercat a fost Super Slim. Pastilele alea verzi care ulterior au fost si interzise. Ei bine n-am rezistat decat vreo 5 zile inainte sa mi se faca rau, dar dadeau rezultate.

Ce tine de pastile cam asta a fost cu succesurile. Acum sa facem clasamentul esecurilor:

Alchachofa forte – Pe asta chiar aruncati banii in vant pentru ca eu n-am vazut nici un rezultat dupa vreo 6 zile de consum. Pe lista porcariilor intra si S.O.S silueta. Alta tampenie la care daca nu tii regim intens de asemenea nu da rezultate. Lista ar putea continua cu Colon help ridicat in slavi de toate doamnele constipate ca eu la altceva nu i-am vazut rostul.

Din capitolul dieta cel mai bun rezultat prima oara l-am avut cu disociatul. E un chin ce-i drept si chiar daca pe hartie suna al naibii de usor in practica nu e chiar asa. Reteta e foarte simpla (poate de aia te simti ca-n perioada inchizitiei cand il tii)

–          3 zile de carne (fiarta sau gratar)

–          3 zile fructe si legume

–          3 zile lactate (evident nu smantana, cascaval sau alte idiotenii cu un numar  infinit de kcal.)

Dupa asta am incercat cura cu gratare si salate. Eu una n-am putut sa mananc doar carne si salata avand in vedere ca nu suport gratarele in general.

Bineinteles de pe lista metodelor nu putea lipsi celebra supa de varza. Curios, toata lumea se plange de gust. Sfatul meu cojiti rosiile din supa, iar gustul se va imbunatati considerabil. Asta e o dieta ok pentru cine vrea sa slabeasca foarte repede, dar nu sa se si mentina. Orice ati incerca sa faceti nu o sa reusiti. Eu dieta cu supa am tinut-o vreo 4 zile in care slabisem 3 kg jumatate, dar dupa ce am lasat-o am pus 5 in saptamana urmatoare desi am fost atenta la ce bag in gura.

Iar acum surpriza am gasit o dieta noua care isi face efectul si desi e foarte greu de tinut are rezultate pe termen lung. Dieta daneza. Auzisem de ea la o tipa si am fost oarecum sceptica inainte sa ma apuc de ea. Mereu m-am ferit de diete la care sa mananc o anumita cantitate de mancare, gen 200 gr carne sau 100 gr sunca. Ei bine am zis ca tura asta imi dau vointa cu capul de toti peretii si tin dieta asta. Sunt in a 4-a zi si deja am slabit 2 kg. Evident sunt foarte incantata desi ieri cand urcam scarile ma gandeam cum naiba ajung la 2. Deja dupa un etaj simteam ca-mi dau sufletul.

Pentru cei care vor sa o incerce va las reteta mai jos si mentionez ca acest regim este de schimbare a metabolismului. Dupa ce o sa ajungeti la final o sa vedeti ca veti mai continua sa slabiti (asa mi-a zis tipa aia! :)) )

Ziua 1:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar
Pranz: 2 oua fierte tare + 400 gr de spanac + 1 rosie
Seara: 200 gr friptura vita + salata verde + ulei, lamaie (friptura)

Ziua 2:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar
Pranz: 250 gr sunca + 1 iaurt natural
Seara: 200 gr friptura vita + salata verde + ulei, lamaie (friptura)

Ziua 3:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar + 1 felie de paine prajita
Pranz: 2 oua fierte tare + 1 felie de sunca + salata verde
Seara: 1 telina fiarta + 1 rosie + 1 fruct

Ziua 4:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar + 1 felie de paine prajita
Pranz: 200 ml zeama de fructe + 1 iaurt
Seara: 1 ou fiert tare + 1 morcov ras + 250 gr fructe

Ziua 5:
Dimineata: 1 morcov mare ras + lamaie
Pranz: 200 gr peste cod fiert + lamaie
Seara: 200 gr friptura vita + unt + telina rasa

Ziua 6:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar + 1 felie de paine prajita
Pranz: 2 oua tari + morcov ras
Seara: 1/2 pui + salata verde cu ulei; lamaie

Ziua 7:
Dimineata: ceai gol
Pranz: apa chioara
Seara: 200 g cotlet de miel + mar

Ziua 8:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar
Pranz: 2 oua fierte tare + 400 gr de spanac + 1 rosie
Seara: 200 gr friptura vita + salata verde + ulei, lamaie (friptura)

Ziua 9:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar
Pranz: 250 gr sunca + 1 iaurt natural
Seara: 200 gr friptura vita + salata verde + ulei, lamaie (friptura)

Ziua 10:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar + 1 felie de paine prajita
Pranz: 2 oua fierte tare + 1 felie de sunca + salata verde
Seara: 1 telina fiarta + 1 rosie + 1 fruct

Ziua 11:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar + 1 felie de paine prajita
Pranz: 200 ml zeama de fructe + 1 iaurt
Seara: 1 ou fiert tare + 1 morcov ras + 250 gr fructe

Ziua 12:
Dimineata: 1 morcov mare ras + lamaie
Pranz: 200 gr peste cod fiert + lamaie
Seara: 200 gr friptura vita + unt + telina rasa

Ziua 13:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar + 1 felie de paine prajita
Pranz: 2 oua tari + morcov ras
Seara: 1/2 pui + salata verde cu ulei; lamaie

Sportul: asta e o treaba buna pentru cine se va tine toata viata de el. Eu zic pas. Ies vara la tenis si inot, iar iarna cand am timp la patinoar, dar nu voi fi niciodata genul sa-mi pierd timpul la sala. Drept urmare a deciziei mele bicicleta mea de camera foloseste pe post de cuier.

Evident pe langa diete, pastile si alte nebunii nu puteau lipsi clasicele metode de slabit: masaj, impachetari, electrostimulare si tunel.

Eu una mereu am fost multumita de masajul anticelulitic urmat de unul de relaxare. Efectele se vad dupa 4-5 sedinte, iar aspectul pielii se schimba vizibil. Nu e un masaj de slabit in kg ci in cm.

Electrostimularea o consider o chestie de umplutura care totusi da rezultate cand vine vorba de celulita. Mie personal mi se pare un pic dureroasa si mai greu de suportat decat masajul desi majoritatea zic ca ar fi invers.

Tunelul! Foarte bun la eliminat retentiile de apa. Si atat!

Impachetarile alea cu parafango sunt foarte ok pentru cele ce vor sa aiba pielea fina. Rezultate se vad dupa 6 sedinte in care o sa constatati pierderea accentuata a celulitei si a unor 2-3 cm.

Cea mai mare tampenie ce am incercat-o au fost ucw-urile. Un procedeu prin care esti practic invelita in argila si prinsa in niste bandaje elastice umede. Apoi trebuie sa stai asa undeva la o ora. Cica dai jos minim 15 cm garantati 30 de zile. Pe langa faptul ca in ultimele 15 minute simteam ca ma sufoc nici aia 15 cm nu s-au mentinut. Apropo 15 cm cumulati din diferite zone ale corpului nu va imaginati ca dupa o sedinta iesiti trase prin inel. La impachetarea asta chiar cred ca am aruncat banii pe fereastra, iar sedintele sunt destul de costisitoare: 200 de lei una.

Dragele mele in privinta slabitului cam atat am avut eu de zis. Daca mai stiti voi altceva let me know. Niciodata nu se stie cand ai nevoie de o noua dieta. Pana una alta eu ma tin de dieta mea daneza si sper sa ating finalul ei adica a 13-a zi.

Pupici!

23 thoughts on “Cum slabim

  1. 🙂 interesant articol. Probabil ca multe dintre cititoarele tale se vor regasi in acest articol, evident…si eu :)). Nu stiu daca te ajuta, dar ceea ce vreau sa-ti spun iti va parea un cliseu: incearca sa nu te adopti diferite retete de slabit ca un mod de viata, pentru multe dintre ele au ca si efect un dezechilibru la nivelul organismului. Incearca sa iti impui niste reguli generale dupa care sa te ghidezi mereu, iar aceste reguli sunt sigura ca le stii si tu si le stie toata lumea:incearca sa mananci foarte bine dimineatza pentru ca asta iti da energie pe parcursul zilei, fara dulciuri, fara paste fainoase(doar cele integrale), fara paine dupa ora 16.00, fara fructe dupa ora 16.00, lactate degresate. Dieta daneza pe care ai scris-o tu in finalul articolului mi se pare foarte greu de tinut. Eu nu pot sa beau dimineatza doar un ceai, pentru ca incepand cu ora 08.00 urmeaza 6-7 ore de servici, timp in care nu am posibilitatea sa mananc ceva. :)))este foarte tare ziua a 7-a…adik nu mananci nimic pana seara…
    Daca tu crezi ca te-ar putea ajuta, as putea sa iti trimit o dieta pe care sa o adopti ca si stil de viata, nu iti precizeaza ce sa mananci, iti poti constitui singura meniurile tinand cont de niste reguli generale. Pup si spor la slabit!
    Manu

    • Sincer nu tin foarte mult sa slabesc dar am vreo 3-4 kg ce ar trebui date jos. Chestia asta cu daneza intr-adevar pare grea, dar dupa 2 zile te adaptezi.🙂 Plus de asta eu nu pot adopta regimul ala sanatos de viata de care vorbeste lumea. Am ani de zile de cand sar micul dejun, dar ms de sfaturi.🙂

  2. Eu pot să îți spun așa: eu am slăbit anul trecut 16 kg în patru luni și de atunci n-am mai pus un gram înapoi. Cum? Simplu: nutriționist și schimbat mod de viață. Asta însemnând mâncat strict ce a zis medicul și minim o oră sport pe zi. Greu, dar m-am mobilizat și m-am ținut un an de zile de sală Din ianuarie 2012, m-am scârbit de sală la propriu și după ce am încercat diferite clase de fitness, am găsit ceva de care am ajuns să fiu dependentă: kangoo jumps. Fac de 3 ori pe săptămână, mi s-au modificat formele corpului, am dat mulți cm jos și îmi place la nebunie.
    Aș mai vrea să dau 10 kg jos, dar încă mă gândesc cum, pentru că mi s-a obișnuit organismul cu ceea ce mănânc acum și dacă slăbesc nu mai vreau să pun înapoi.
    În seara asta, am auzit de o dietă cam drastică dar extrem de eficientă (persoanele care mi-au spus de ea au slăbit 20 kg într-o lună). Se face suc din: 1 țelină, 2 sfecle roșii și 4 morcovi (500 ml suc) și se bea o zi întreagă plus 750 ml ceai din : mentă+roiniță+troscot+coada calului+sunătoare+urzică. Se bea doar sucul și ceaiul plus apă cât de multă, fără a se mânca orice altceva și este interzis efortul fizic de orice fel.
    Pentru mine, e ok, dar cu mâncat legume și fructe, pentru că nu mă las de kangoo și nu am cum să nu mănânc, având nevoie de energie și în plus, mai și fumez, deci faza cu nemâncat nimic pe lângă suc și ceai, cade din start.
    Eu zic să încerci dacă crezi că poți. Cică e greu prima săptămâna, dar rezultatele nu întârzie să apară.
    Referitor la pastile, cure de slăbire, tratamente, masaje și alte chestii de genul, mie personal, mi se pare niște prostii incomensurabile. Pierderea în greutate fără a mai pune înapoi kilogramele pierdute, se face printr-un stil de viață sănătos, adică mâncat corespunzător și făcut sport, eu așa cred, o trăiesc pe propria-mi piele și are rezultate pe termen lung.

  3. Super articolul! Si eu am tot incercat o groaza de diete si am ajuns la concluzia ca cel mai ok pt organism si pt slabit e sa mancam sanatos, nu sa tinem neaparat o dieta. Succes!

  4. Am mai tinut dieta daneza in 2014, si-am avut parte de rezultate extraordinare, (minus 10-15 kg) Intr-adevar iti schimba metabolismul. Singurul mod in care poti sa pui inapoi kg in plus, este in mod voit printr-o alta dieta complet nesanatoasa, ceea ce am si facut. :)))))

    De maine incep iar dieta daneza. Sfatul meu este sa o respectati cu sfintenie si sigur o sa vedeti rezultate!

    PS: Postarea aceasta merita un repost, si chiar reblog!

Leave a Reply

