Plec…

Toamna e imposibila in suflet.

Uneori am nevoie de ceea ce am acum. Imi vanez iluziile si-mi place sa am parte de ele. Nu stiu daca imi doresc versiunea lor reala, dar sentimentul ala de incertitudine imi umple sufletul. Imi place sa ramana in urma un lung sir de cuvinte nespuse, un lung sir de povesti ce nu au apucat sa fie scrise de timp, un lung sir de sentimente imposibil de trait si lacrimi inutil de varsat. Asta e sufletul, un continuu atlet distrugator de vise.

Dansam pe-o margine de stanca, vantul ne spulbera sperantele, marea ne uda talpile, nu te pot intelege si nu ma poti intelege. Aici nu trebuie sa existe intelegere. Nu am nevoie de intelegerea ta! Imi e suficient sa te privesc, imi e suficient sa te inteleg eu, imi e suficient sa-mi simt palma stransa in mana ta. Restul cuvintelor nu-si au rostul, respiratia ta imi este suficienta.

Port zambetul ce mi l-ai oferit in prima seara si fii sigur ca atunci cand voi pleca ti-l voi lasa amintire. Imi omor dorinte, dar le voi mentine vii pe ale tale. Am sa iti ofer timp sa ma uiti pentru ca apoi sa ma intorc. Vreau sa ma intorc sa am de unde pleca. Vreau sa plec sa-ti fie dor. Vreau sa ma intorc sa-mi spui asta. Vreau sa plec si sa simt ca ma sfarsesc fara tine. Vreau sa ma intorc si sa ma intregesti. Vreau sa plec sa nu mai fim doi. Vreau sa ma intorc si sa ramanem noi.

Leaga-ma la ochi, ia-ma de mana si du-ma in capatul pamantului. In acel capat unde visele nu mai conteaza, unde sperantele mor, unde iluziile se amesteca si unde amandoi vom fi doi nebuni cu un orizont nemarginit la indemana. Dezbraca-ma din priviri, ma voi dezbraca de haine, priveste-ma, imi vei vedea venele pulsand sub piele, fire fine, inchise la culoare ce dau pe-afara de-atata viata, de-atata urlet de libertate si de fericire. Priveste-ma cum te privesc, cum te simt din priviri, cum ochii mei iti saruta buzele, si palmele si umerii. Priveste-ma atent si inchide ochii, imi vei simti respiratia cum te alinta si trupul cum te incalzeste…

” – Cele mai tari sentimente, sunt cele care dureaza..
– Aiurea..cele mai tari sentimente sunt cele care te sparg pana nu mai esti de piatra.” (Scrumiera cu ganduri)

6 thoughts on “Plec…

  1. De mii de ani, femeile au incercat sa se adapteze asa ziselor tipare de frumusete cerute de epoca in care traiau. Odata cu trecerea timpului, aceste tipare au devenit din ce in ce mai rigide astfel ca in prezent este o frenezie a siluetei perfecte 90-60-90.
    Daca inainte doamnele trebuiau sa se infometeze si sa se “indese” in corsete ce-ti taiau (la propriu!) respiratia, epoca moderna ne ofera ocazia de a ne informa din plin. Majoritatea revistelor si paginilor de health marseaza pe sloganurile “o dieta echilibrata”, “un regim de viata sanatos”, “miscare fizica zilnica”. L-am gasit pe http://fitoteca.ro si mi s-a parut interesant

Leave a Reply

