Umbra

Ti-as picta umbra-ntre culori, perfecta intr-o lume imperfecta. Te-as iubi de la rasarit pana la apus si dincolo de soare, ti-as topi lumea in valuri de speranta, te-as lasa sa iei ce e mai bun din mine doar pentru tine.

Ti-as vinde vise si iluzii si m-as chinui sa le transform in realitate. As turna fericirea in siringa sa-ti intre-n vene, te-as intepa usor si mi-as lasa urmele pe incheieturile tale. Da. Mi-ar placea sa-mi simti atingerea, otrava si fericirea. Mi-ar placea sa fiu eu cea care te face cel mai fercit si cea care te omoara incet, dar sigur.

Ti-as fute creierii constant si m-as lasa sub tine, te-as privi in ochi si te-as musca de-o buza, ti-as face rani doar pentru a-mi lasa urmele adanc intiparite in pielea ta. Oare ai invata sa iubesti fiecare fiinta care as deveni langa tine? Ai putea iubi femeia inocenta ce-ti zambeste dimineata, curva nenorocita ce ti-o trage noaptea, femeia razbunatoare ce nu plange cand pleci, femeia sensibila careia ii sclipesc ochii cand te vede? As putea fi toate astea si mai mult. Probabil m-as risca sa ma culc in vreun million de feluri cu sufletul tau pana ce l-as face praf si pulbere, dar tie cu siguranta ti-ar ramane doar amintirile placute dupa ce voi pleca. Ei pe naiba! As da foc si amintirilor si trairilor si emotiilor pana si sufletelor noastre. Sa arda pana ce raman cenusa! Nu te gandi ca vor renaste. Vor fi doar altele complet schimbate. Vor fi doar alte 2 suflete, incapabile de-a iubi, incapabile de-a mai simti, incapabile de-a mai gasi un million de suflete sa si-o traga intr-un milion de feluri. Te intrebi ce mai ramane in urma? Doua entitati pustiite de simturi, de emotii, de imaginatie, de durere, de lacrimi, de zambete… doua goluri infinite ce-ar distruge lumea doar privind-o.

Acum as pleca, probabil undeva departe, sa-ncerc sa schimb o lume rea si egoista. Cred ca as putea sa fac asta doar stand picior peste picior si zambind frumos. Da, cu siguranta as fuma si-o tigara, in fond si tie ti-am fumat toata dragostea din tine pana ce te-am secat de sentimente. Ciudat.Te-am lasat gol pe dinauntru dupa ce ai iubit fiecare femeie ce am devenit langa tine. M-ai iubit si buna si rea si egoista, uneori sensibila, de cele mai multe ori impulsiva, dar intr-un final aceeasi eu, aceeasi eu care te facea fericit doar tinandu-te de mana, aceeasi eu care te trezea dimineata si te saruta umed si apasat, aceeasi eu in mii si mii de feluri, cu sau fara suflet.

“-Iubire, sa nu uiti de mine acolo unde esti. Acum ca ti-am facut atata rau nu mai lasa toate amatoarele sa incerce sa faca acelasi lucru. Ele nu sunt eu. Ele nu stiu sa-ti provoace durerea aia lenta adusa la pachet cu fericirea. “

4 thoughts on “Umbra

Leave a Reply

