Blog – Asternut!

Mi-as dori sa mai fiu adolescenta, mi-as dori sa nu cresc si sa fiu intr-o copilarie continua de aia am ales pentru voi blogul prezentat mai jos. Va las sa savurati mini-interviul luat autoarei si apoi sa savurati unele dintre posturile ei. Enjoy!

1.Cand a luat nastere Asternut si care a fost motivul pentru care ai decis sa incepi un blog?

Blogul   Asternut a  luat nastere in primavara anului 2012 . Motivul crearii lui ..pai imi doream ceva doar al meu unde sa scriu ce ma apasa , sa-mi exprim fiecare stare ,fie ea de bine sau de rau . La inceput postam  pe el foarte rar , in timp am inceput sa astern cate ceva aproape zilnic.Chiar am inceput sa creez si din afara realitatii .Imi place sa ma bucur de anonimat, in felul acesta imi ingadui sa rândui fara niciun impediment. M-am dezvaluit si catorva persoane , putine la numar.

2.Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.

Sunt o persoana destul de simpla ,sociabila , foarte sensibila si lunatica.Imi place sa fiu sincera [fara sa tin cont de consecinte ] . Mai multe poti afla din ceea ce scriu. Blogul meu e un fel de oglinda a sufletului .

3.Care e postul tau favorit de pe propriul blog ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine?

“Termina !” este postul care ma defineste cel mai bine, e si printre primele mele articole scrise. Totusi ,nu pot sa spun ca este  favoritul meu .

4.Scrii cu regularitate sau cand ai o anumita stare de spirit?

La inceput postam foarte rar ,mai exact cand  ma simteam rau . Acum scriu in fiecare zi cate ceva  , un progres este acela ca am renuntat la a mai scrie doar cand am o stare nefavorabila.

5. Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scris pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?

Nu as  vrea sa renunt la a mai scrie pe blog . Poate un motiv ar fi lipsa de timp . Oricum , in momentul de fata face parte din prioritatile mele  deci nu voi renunta la scris curand.

7 thoughts on “Blog – Asternut!

  1. Imi plac mult postarile dumneavoastra!..urmaresc blogul!..am avut si eu o tentativa de blog dar am renuntat pentru ca mi se parea ca tot ce scriu acolo e copilaresc, aiurea si de necitit…my self-esteem issues :))….! dar urmaresc alte bloguri si acesta cred ca este preferatul meu..by far!….>:<

Leave a Reply

