Blog – Mihaela!

Ei bine de aceasta data aduc in atentia voastra blogul Mihaelei. O femeie simpla, care isi traieste si isi accepta viata si cu bune si cu rele, care din cate am observat eu stie sa priveasca partea plina a paharalui, dar care nu ar fugi din calea problemelor daca astea si-ar face simtita prezenta.

Mai jos aveti raspunsurile la intrebarile domnisoarei si cand terminate de parcurs mini interviul nu pot decat sa va urez lectura placuta.

Cand a luat nastere Mihaela si care a fost motivul pentru care ai decis sa incepi un blog?

Blogul Lotte Caroline, pe care l-am numit la scurt timp Mihaela dupa numele meu de botez, a luat nastere in cuptorul lui 2010. Am decis sa imi astern aici trairile printre randuri, fie bune fie rele, ca sa le las in urma mea ca un jurnal de experienta. Asa peste ani cand reciteam puteam sesiza un fel de evolutie, schimbari, si desigur imi aminteam cu placere acele timpuri, mereu altfel. Totodata, a inceput cu cel mai frumos sentiment trait: iubirea.

Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.

Sunt o fire complicata, o femeie inca in maturizare,care se bucura mereu de lucrurile noi ale vietii si le traieste cu intensitate. Dar las lumea sa isi faca o parere din toate aceste trairi.

Care e postul tau favorit de pe propriul blog ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine?

Nu am unul neaparat, cred ca in toate e o anumita parte din mine. Sa iau doar o parte sa o pun peste celelalte, e ca si cum as decompleta un puzzle al fiintei mele.

Scrii cu regularitate sau cand ai o anumita stare de spirit?

Cand am o anumita stare de spirit. Exista posibilitatea uneori sa scriu de mai multe ori, alteori sa nu scriu deloc, retragandu-ma intr-o meditatie contagioasa .

Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scris pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?

Am avut tendinta uneori cand eram pe punctul de a trece la o alta etapa, de a-mi schimba cu susul in jos intreaga viata si intregile bucurii datorita unei mari schimbari insa stiam ca nu era posibil sa renunt.Doar daca schimbarea s-ar produce instant si necrutator de la sine probabil ar aparea o lunga pauza aici. Unii l-ar numi abandon. Ei bine eu numesc asta curaj. Ideea asta uneori ma bantuie. Daca nu mi-ar mai ramne nimic aici si  cand spun nimic ma refer la familie, si el pe care il iubesc cu daruire, probabil as disparea undeva departe in lume cu un scop de caritate. Undeva prin Africa mai probabil.  Intelegeti deci de ce continuarea experientei aici ar fi brutal intrerupta. Dar cat sunt aici ma bucur de trairi, de familie, el si tot ce imi rezerva viata asta frumoasa.

2 thoughts on “Blog – Mihaela!

Leave a Reply

