Inger ucis

As vrea sa uit de toate, as vrea sa cred ca nu mai exista nimic, ca timpul sta in loc, ca ridurile nu se contureaza fin in coltul ochilor, ca mereu o voi putea lua de la capat ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. As vrea sa uit de existenta prafului de stele care imi orbeste ochii, as vrea sa uit de furtunile de nisip ce-mi ingroapa sufletul printre dune, as vrea ca sarutul vantului sa nu-mi mai crape buzele, as vrea ca atingerea soarelui sa nu ma mai transforme in cenusa.

La inceput toti avem un inger cu aripi formate din sanse. Penele lui sunt sansele ce ni le ofera viata. Eu pe-al meu deja l-am transformat in demon de ceva vreme. I-am rupt pana dupa pana, i-am aruncat cu amintiri in ochi, l-am sarutat umed si apasat cu dragoste si apoi i-am dat 2 palme ca sa ma razbun pentru ca lucrurile nu au iesit asa cum mi-am dorit.

Se cuibarea in bratele mele si ma ruga sa nu-i mai torn lacrimi peste trup, ma ruga sa nu-l mai fac sa fiarba la temperaturi ce nici demonii nu le-ar putea suporta. Cu fiecare pana rupta il secam de lacrimi, imi goleam sufletul si-i luam viata incetul cu incetul. Numeste-o sinucidere. Mi-a placut sa-mi omor sufletul de mii de ori doar pentru a vedea daca la final va fi la fel. As fi vrut sa pot schimba sfarsitul, as fi vrut ca ingerul meu sa ramana cu aripile intacte si sa nu se transforme in ceea ce e azi. Un demon ce zambeste celor din jur, un demon urcat pe tocuri de 12 cm, cu un bici in mana gata sa-l foloseasca si impotriva sufletelor inocente. Un demon care pedepseste chiar si suflete fara de pacat, un demon care se hraneste de pe urma celor inocenti, un demon pentru care notiunea de bine a disparut cu mult timp in urma.

Am incercat sa-mi ucid sufletul pentru a capata alt inger. Am incercat sa dau timpul inapoi, sa nu mai existe ieri, sa nu mai existe alataieri, sa nu mai existi tu, sa nu mai existe altii. Am incercat sa-mi sterg ani din viata si stii ce-am reusit sa fac? Nimic! De fiecare data cand am deschis ochii, demonul meu era acolo, pregatit sa-mi biciuiasca sufletul si sa ma faca sa-mi doresc sa nu ma fi nascut si sa nu va fi cunoscut. Da! Mi-ar fi placut sa nu va fi cunoscut pe voi, din cauza voastra am rupt eu pana dupa pana, din cauza voastra mi-am asasinat ingerul si l-am transformat in demon.

Am cautat sa-nchiriez suflete, sa i le asez in palme poate va da uitarii loviturile… Mi-am dorit sa se transforme, sa redevina ce a fost, sa strige ca s-a saturat de rolul lui de demon, sa-l izbeasca ecourile si ploaia sa-i creasca aripile la loc. Din pacate ce-a fost e doar o amintire.

Ingerul meu nu se mai intoace.

Author of the picture: Deathly Toxicity

3 thoughts on “Inger ucis

  1. Daca ai sa privesti in jurul tau ai sa vezi ca mai exista ingeri care sunt gata sa te ajute.
    Sansele in viata apar neincetat, trebuie numai sa ai curajul sa renunti la obiceiuri, paradigme si sa te avanti ca sa le prinzi.
    Este adevarat ca iti scapa printre degete de multe ori, insa vei constata ca indemanarea iti creste cu fiecare sansa pierduta si in cele din urma vei invata sa le prinzi pe toate cele care iti ies in cale

    • Ideea e sa si vrei sansele care ti se ofera pentru ca in momentul in care tu iti doresti cu totul altceva poti sa ai 1000 de sanse ca le vei lasa sa treaca pe langa tine.

  2. Ce sunt demonii de fapt? Niște îngeri decăzuți. Cu ușurința cu care ucizi un înger, cu aceeași ușurință ucizi un demon. În cuget și în suflet ai și Paradisul și Infernul, de tine depinde ce vrei să alegi. Dacă alegerea va fi greșită va trebui să plătești. Însă tu decizi cât să plătești. Tu ești singurul tău procuror. Nu există 2 șanse identice, totul e unic în jurul tău. Orice ai ratat odată, rămâne ratat. Însă cel mai important este să cauți altceva care să te motiveze. Nu poți schimba trecutul, dar poți influența viitorul prin acțiunile prezentului. Ai o mulțime de porți în față și ai toate cheile la tine. Tu alegi ce, când și cum!

Leave a Reply

