Vand vise

Mi-as vinde visele sa poti simti si tu fericirea. La bucata, unul cate unul le-as irosi doar sa-ti mai vad o data surasul izbindu-ti buzele alea ce saruta atat de bine. Poate ca mai demult colectam vise in cufere tinute sub lacat, dar acum le-as oferi unul cate unul pentru ca fiecare vis de-al meu a fost inutil.

Fiecare mica dorinta si-a rupt o aripa in momentul in care a incercat sa-si ia zborul. Am incercat sa-i pun atele, sa o invat sa zboare, sa o alint, sa o rog, sa tip la ea, sa urlu si intr-un final sa o ignor. Astfel rand pe rand, dorinta dupa dorinta, toate au disparut gramada. As dori sa-mi deschid comoara, dar acum in interiorul ei nu mai am decat cateva vise putrezite. Ce as mai putea face in aceste conditii? Voi incerca sa ma delectez cu realitati amare si voi incerca sa schimb mirosul de mucegai cu cel ce praf. Nu stiu daca schimbarea aceasta ma va multumi, dar cu siguranta nu ma pot intoarce in trecut, nu pot deschide lacate doar pentru a-mi lasa inundate narile de mirosul ala de mucegai atat de bine cunoscut mie.

Acum zambesc, zambesc si santajez viata. Ii ofer vise demult apuse pentru surasuri. E un fel de schimb pe schimb, dar ea nu stie ca eu nu-mi voi tine promisiunile. Tot ce mai vede acum sunt niste ochi inocenti si o gura zambitoare. Of nenorocita! Cat ma pot bucura ca nu-mi vede sufletul. Sufletul ala care danseaza pentru fiecare zambet ce-l obtin pentru tine. Sufletul ala care reuseste sa triumfe asupra adevarului, sufletul ala ce si-a vandut visele si totusi a iesit pe plus.

Si totusi cand terminam afacerea? Cam cate vise mai am ascunse in inima de pe stanga? Cate vise voi mai fabrica doar pentru a le vinde in favoarea altilor?

Si da mai am acelasi vis, dar oare iti mai pasa?

2 thoughts on “Vand vise

Leave a Reply

