Blog – Memoriile unei maseuze!

De aceasta data aduc in atentia voastra un blog mai deocheat un pic: Memoriile unei maseuze. La prima citire am ramas curioasa dupa cateva posturi si drept urmare il regasiti aici la rubrica de recomandari bloguri. Asa cum v-am obisnuiti aveti atasat si un mini interviu cu autoarea blogului. Enjoy!

1.Cand a luat nastere Memoriile unei maseuze si care a fost motivul pentru care ai decis sa incepi un blog?

Memoriile unei maseuze a fost o idee ce mi-a incoltit in minte in timp ce scriam frenetic pe diverse forumuri de profil. Mai apoi a devenit , la indemnul cuiva drag, un blog. “Copilul” meu de suflet a luat fiinta la sfarsitul lui aprilie ,anul acesta. Mi-am dorit sa-mi astern pe hartia virtuala si sa-mi impartasesc experientele, parerile si trairile vis-a-vis de oamenii ce i-am intalnit in drumul meu, fie ca este vorba de masaj sau viata personala. Oameni frumosi, perversi, cu o prezenta caracteriala remarcabila, mentori, golani. Dar purtatori ai aceleasi denumiri generice.

2.Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.

Sunt o maseuza adevarata si nu “un nimeni in spatiul virtual” cum am fost catalogata la inceputurile mele in blogosfera.  Inzestrata cu mult talent. Este o meserie pe cat de grea si obositoare fizic si psihic uneori, pe atat de reconfortanta si energizanta alteori. Imi place sa fac oameni fericiti. Sa daruiesc energie, sa socializez, sa cunosc, sa iubesc oameni noi. Sunt , de asemenea, o femeie ce a gresit mult in viata, dar care si-a asumat asta. Ca in viata fiecaruia, au existat si in a mea lucruri, evenimente, oameni care m-au marcat. In bine sau in rau. Sunt un spirit batran intr-un corp mai tanar. Si inger si demon, deopotriva. Ma bucur nespus ca n-am trait banal, cum atat de multi o fac in zilele noastre.

3.Care e postul tau favorit de pe propriul blog ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine?

E greu sa aleg postul favorit. Daca mi s-ar permite, as alege vreo trei Singuratate in doi , Nirvana dream is over si bineinteles Arhitectul

4.Scrii cu regularitate sau cand ai o anumita stare de spirit?

In general, scriu cu regularitate, dar nu doar ca sa fie postari fara numar, fara numar. Despre lumea asta a masajului, ca si despre cea a sexului, se vorbeste mult pe net,  unde toti putem fabula si putem fi cine vrem noi sa fim, insa live – doar pe la colturi, in soapta si nu in gura mare. Inca este tabu si va mai fi multa vreme. Mentalitatile comuniste inca ne chinuiesc, din nefericire. Marea majoritate a celor neinitiati, a celor care n-au trecut niciodata pragul unui asemenea stabiliment, a celor care n-au beneficiat de o emotie realmente erotica, de-o frumoasa poveste de dragoste (mai mult sau mai putin profunda) inceputa printr-o suava atingere cu o femeie ce practica acest “sport” sau poate doar de o experienta relativ banala de acest tip, nu stiu despre ce vorbesc aici. E o experienta de nisa. Nu este destinata tuturor. Cu toate astea, simt nevoia sa pun pe hartia virtuala tot ce mi s-a intamplat placut sau mai putin placut. Si stiu ca multi internauti viseaza alaturi de mine. Isi doresc chiar sa simta in realitate, pe pielea lor, ca ceea ce scriu nu e pura fantezie.

5. Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scris pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?

Nu intentionez sa renunt. Abia m-am apucat de aceasta relaxanta “munca”. Dar probabil daca m-ar forta lipsa sanatatii fizice sau psihice, as fi nevoita sa renunt. Macar pentru o perioada.

10 thoughts on “Blog – Memoriile unei maseuze!

      • Nu e ideala, nici ca job si cu atat mai putin ca perceptie in Romania de azi. Dar fara doar si poate iti poate oferi o alta perspectiva asupra cunoasterii oamenilor. Si da, pasiunea si talentul ar trebui sa vorbeasca de la sine in ceea ce faci.
        Oamenii care au ajuns sa citeasca au fost incantati sa descopere ca un domeniu considerat frivol si murdar, precum cel al masajului erotic are secrete nebanuite si-ti poate oferi experiente de viata minunate, pline (si nu numai).

  1. In urma cu ceva vreme exista un blog asemanator, cel al lui “curvette” , in realitate o “balena” din Bucuresti cu multa imaginatie erotica ce profesa in spatiul virtual meseria de curva de lux.

    • Te invit sa ma cunosti si live, spre a-mi testa calitatile de “balena” de Bucuresti cu multa imaginatie erotica. Asta pt ca vad ca ai tendinta sa compari nu numai blogurile, dar si personajele din spatele lor.
      Eu chiar sunt maseuza si ma indoiesc ca sunt prea multe care-si detaliaza DOAR intamplarile traite. Celelalte, poate infloresc realitatea inexistenta. Daca as fi incercat sa ma dau “la femme fatale” poate puteai avea suspiciunea asta…dar in conditiile de fata, mai gandeste-te inainte sa scrii. Multumesc.

    • Blondo, tu esti directoare de multinationala ?? Ce studii ai, fata draga ?
      Pacat ca va irositi talentele, postand replici sarcastice, in loc sa faceti altceva constructiv.
      Si apropo, nu cred ca sunteti aici sa discutati necesitatea producerii de bani de catre atare persoane, caci din cate stiu eu toti, fara exceptie, trebuie sa producem, ca sa supravietuim. Pana si animalele vaneaza, ca sa supravietuiasca si nu cred ca le ia cineva in bascalie, cum ca de ce omoara antilope-gnu si nu servesc iarba ca acestea din urma.
      E nevoie si de agricultori, si de femei de serviciu, si de vanzatori, si de maseuze, si de bucatarese, ca sa fuctioneze sistemul. Aaaa, da, e nevoie inclusiv de curve, si nu e o replica sarcastica. Asa a fost de cand lumea si n-o sa o schimbati voi, care, fie-mi scuzat, sunteti atat de nesemnificativi in viata Universului.

  2. BlondaWeb nu pare sa fi fost rautacioasa dar daca a fost sunt de acord cu tine Nirvana ca trebuie sa supravietuim prima data si dupa sa ne intrebam care ne sunt limitele morale.

Leave a Reply

