Blog – Crisego!

Ca de obicei un blog personal si un mini-interviu in care autorul vi se dezvaluie.

Cand a luat nastere Crisego?

–“Cristian, un simplu om”  – Am decis sa imi creez acest blog pentru ca simteam nevoia sa ma exteriorizez, sa dau afara gandurile si sentimentele negre pe care le aveam, sa imi exprim nemultumirile, frustrarile si dorintele. De ce nu, recunosc, am vrut sa imi si promovez astfel pasiunea pentru poezie si pentru scris, in general.

Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.

– Sunt un tip simplu, dar complicat, ca sa zic asa. Imi place sa cred despre mine ca sunt un om moral, ca gandesc inainte de a face ceva(de cele mai multe ori). Sunt o fire mai introvertita, mai timida, mai la locul sau. Nu imi place sa fac pe nebunul pentru a iesi in evidenta. Deceptiile sentimentale m-au “impins” catre poezie, dar nu regret ca m-am apucat de scris. Poezia este o arta, iar eu iubesc arta. In ultima vreme, neavand inspiratie pentru poezie, dar avand inspiratie pentru scris, m-am apucat de proza. Ce a iesit…va vedea lumea cu ochii sai, la mine pe blog. In afara de scris, mai am ca hobbiuri muzica, plimbarile in natura si fotbalul.  Nu imi place sa umblu prin cluburi; consider ca in Romania, cuvantul “civilizatie” inca nu este destul de bine inteles si respectat, iar ceea ce se intampla prin locurile “de distractie” din Bucururesti pare mai degraba o petrecere de mahala. Mai multe despre mine, veti afla poate cu alte ocazii. Daca veti intra pe http://crisego.wordpress.com, ma veti descoperi mai in detaliu.

Care e postul tau favorit de pe propriul blog ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine?

– Am multe postari care imi plac, care sunt printre preferatele mele, insa daca ar fi sa aleg cateva, acestea ar fi: Sfarsit, Mi-am pierdut perechea sau Cuvinte pentru ea, ca sa va arat si ceva din categoria “proza”.

Scrii cu regularitate sau cand ai o anumita stare de spirit?

– Scriu atunci cand simt ca nu mai pot tine in mine, ca trebuie sa eliberez nenorocitul asta de suflet, ca e momentul sa fac o “curatenie de primavara” in interior, ceea ce se intampla cam zilnic, deci da, scriu cu foarte mare regularitateJ

Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scris pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?

– Nu planuiesc sa renunt. As renunta poate fortat de imprejurari, in cazul in care as pleca undeva de unde sa nu pot scrie, cum ar fi Tibet, Bhutan sau Noua Zeelanda, trei dintre destinatiile mele de vis. Acolo as vrea sa ma refugiez, departe de lumea asta defecta si cancerigena.

Leave a Reply

