Ganduri nespuse

Si uneori fericirea iti bate la usa: o data, de doua ori, de trei ori si ea tot asteapta sa-i deschizi… Ce faci insa daca durerea te-a inchis pe dinauntru si a plecat cu tot cu cheie?

Imi e greu sa iau decizii definitive intr-o perioada a vietii in care tot ce mai am e fragilitatea unui suflet cusut prost. Nu mai am de oferit prea mult si as vrea ca ceea ce mai e sa ajunga la cine trebuie… Culmea: gasesti persoana, stii ca e ea si totusi ceva te retine… Amintirile, regretele, nici tu nu stii prea bine ce.

Stam impreuna in acelasi pat, privesc tacuta pe fereastra la vantul care danseaza cu frunzele in toate modurile posibile si ma intreb ce nu merge… Il vad… Intins langa mine, dispus sa imi ofere fericire si eu… eu nu am decat regrete si temeri ca nu voi putea face la fel. Imi curg lacrimi amare gandindu-ma la trecut si ma intreb de ce el nu a putut fi la fel, de ce el nu si-a dat la fel de mult silinta, de ce nu a facut si imposibilul asa cum l-as fi facut si eu.

Poate e mult spus ca mi se rupe sufletul, dar imi doresc sa-l pot face la fel de fericit cum e dispus el sa ma faca pe mine. Daca nu voi putea face la fel? E un suflet care nu concepe rautate, nu concepe minciuni, nu concepe suferinta si nu vede decat partile pline ale paharelor golite de timp si de amintiri. Pentru prima oara in viata am dubii, pentru prima oara nu-mi doresc sa distrug un suflet si pentru prima oara regret ca nu pot oferi fericire acolo unde as primi-o la schimb inzecit.

Imi e mai mult decat greu sa-l privesc pe el si sa-mi amintesc de trecut si totusi involuntar fac paralele si comparatii… Si compar ce simteam cu ce nu mai pot simti acum. Imi vine sa plang pentru ca vad ca nu pot zambi din suflet si ma doare sa vad ca el adora o persoana gresit aleasa…

18 thoughts on “Ganduri nespuse

  1. pfff…am scris ceva despre patania cu MWB si nu mi,a aparut, nu stiu de ce./..voiam sa.ti spun ca nu esti singura careia i s.a intamplat asta, am patit.o si eu si altii…MWB.ul e o mare teapa, dar nu ai pierdut nimic…:)) tu scrii minunat si asta n.o poate schimba mwb.ul si aberatiile lor, jignirile de doi bani arata ce clasa de oameni sunt cei ce se preteaza la asa ceva, restul….eu le.am dat jet si mi.am vazut de treaba si blogul meu e “bine mersi” chiar mi./a crescut traficul de cand nu mai scriu acolo si mi.e f bine….Liviu e paralel cu ce insemna fair play sau “traking” habar nu are sa deosebeasca ip. de id s.a.m.d…nu se merita sa.ti faci sange rau, continua sa scrii, ca scrii dumnezeieste :)) te imbratisez cu drag🙂

  2. ????….de cand?…..n.am avut niiodata nimic cu tine, n.am mai intrat la tine de cand am terminat,o cu idiotenia numita mwb….cu tine n.am avut niciodata nimic, chiar sunt curioasa cum ai ajuns la concluzia asta…:))))

    • Buna dimineata Vanessa! Vad aici o discutie interesanta. Ca tot a venit vorba despre subiectul vizite pe blog am si eu o nedumerire. Se fac curand doua luni de cand nici la mine nu mai intri si nici nu imi mai raspunzi la comentarii…la cele pe care eu le-am facut la articole de-ale tale. Ce se intampla? Ultima tentativa de a comunica cu tine am avut-o la Povestea Parfumata a Mirelei, unde ne-am intersectat pe 17 iunie. Am verificat si acum, ca sa nu vorbesc cu pacat. La toate comentariile ce ti s-au facut la articol ai raspuns, cu exceptia comentariului meu. Simt de ceva mai mult timp ca se intampla ceva, dar as dori sa stiu ce. Ce se intampla? Daca nu doresti sa-mi raspunzi aici o poti face in privat, pe FB. Astept. Multumesc. O zi buna!🙂
      P.S.- Losty, imi cer scuze ca am folosit comentariile de aici pentru a incerca sa aflu ce se intampla. Si pentru ca si numele articolului ta m-a ajutat. Nu vreau sa mai fie niste ganduri nespuse. Pentru ca nedumerirea o am de cca. o luna si jumatate. Iti multumesc pentru intelegere🙂

      • Nu e nimic🙂 chiar nu ma deranjeaza ca va lamuriti problemele aici. Cat despre comentariul tau probabil are cateva cuvinte mot-a-mot ca in acest citat de aia se considera a fi duplicat.

      • Nu stiu ce sa spun. M-ai cam lasat fara cuvinte. Eu trec printr-o faza mai grava in sensul ca pentru mine “partea adversa” nu mai exista de cand…
        Azi-noapte am dormit vreo 3 ore chinuite si din nou l-am visat pe ucigasul viselor mele. E drept, nu se mai intamplase cam de mult timp, dar asta demonstreaza ca la mine nimic nu s-a schimbat.
        Credeam ca la tine e cu totul altfel. Daca simti ce spui ca simti…e un oarecare motiv de ingrijorare. Cunosc perfect sentimentul. Si tocmai fiindca il cunosc sunt prudenta in a ma pronunta. Tu stii cel mai bine cum sta situatia. Poate si sper ca faptul ca ai scris aici aceste ganduri va ajuta sa-ti lamuresti starea. Mi-ar placea sa aflu vesti (ceva mai) bune🙂
        O zi frumoasa sa ai! Te pup!
        P.S.- E exact comm-ul de azi-dimineata. Vazand ca nu se “duce” l-am salvat🙂
        Pe cel de dedesupt il poti sterge…am facut si o greseala, fix in introducere, de care mi-e si jena🙂

Leave a Reply

