File de jurnal

Uite cum am cam neglijat eu munca pe blog… Din pacate a inceput sesiunea si a dat peste mine noianul de proiecte. Cat despre viata personala ce sa zic… Am intalnit o persoana oarecum fantastica si momentan e totul plin de soare. Sper sa dureze senzatia asta cat de mult posibil.

Sunt oarecum speriata de cat de repede avanseaza aceasta poveste, dar pe de alta parte asta e un lucru ce ma bucura enorm de mult. Ce e cel mai dragut, e ca am testat psihicul persoanei in cauza de n ori si a trecut cu brio peste fiecare nebunie de-a mea. Nu am planificat nimic, dar culmea e ca toate planurile vin de la sine si totul pare atat de normal incat ma sperie. Nu imi doream nimic stabil, nici macar nu-mi doream o relatie, dar din pacate fericirea asta isi face de cap si-mi bate-n usa cand eu inca sunt la dus, asa ca total nepregatita am deschis usa. E inutil probabil sa va povestesc anumite senzatii pentru ca sunt sigura ca si voi le-ati trait din plin.

Cat despre celelalte aspecte ale existentei mele totul e complet rutinal: mai o iesire, mai o cafea, mai o carte. Tot ma chinui sa va scriu aici cateva recomandari de carte, dar se pare ca timpul nu s-a aliat cu mine si nu reusesc sa fac fata. Am undeva la 4 carti deja terminate la care nu am reusit sa scriu absolut nimic, dar promit sa ma revansez.

Dragilor va pup si pentru cei care treceti prin febra bacului sau a sesiunii va urez mult succes!

p.s. spre nemultumirea unora fac foarte bine!

7 thoughts on “File de jurnal

Leave a Reply

