Concursurile Mwb si fairplay-ul lor

Hai sa discutam un pic problema concursurilor “most wanted blog”. O abureala ieftina la care se voteaza persoana si nu articolul scris.

Un exemplu pentru asta e concursul blog power. Scrii un articol, mai scriu inca vreo 5-6 pe langa tine si cand vine ziua de vot stai si te minunezi ce aberatii pot fi votate. X o voteaza pe Y pentru ca are o afinitate pentru ea, desi articolul nu face 2 bani cu gaura, Z nu-l voteaza pe X desi are un articol foarte bun pentru ca nu-l suporta pe respectivul  si in final Y il voteaza pe X pentru simplul motiv ca si acel X l-a votat pe el.

Ideea concursului e simpla: alegi 3 articole si le votezi, dar aceste 3 texte nu sunt departajate in nici un fel, o chestie care mie personal nu mi se pare tocmai normala. Ar fi mult mai corect ca cele 3 articole votate sa fie departajate prin puncte, asta fara sa tinem cont de faptul ca uneori din 10 articole nici macar nu ai de unde alege 3.

Si acum partea a 2-a. Concursul “Mostenirea” sau cum sa-ti omori timpul. Aseara in jurul 22.00 ei mi-au descalificat mie articolele pe motiv ca am incercat sa sabotez votarea. Intr-adevar recunosc mi-am adus sustinatori sa ma voteze, dar asta s-a intamplat in ideea in care regulamentul stipuleaza clar negru pe alb ca e voie sa fac asa ceva. Surpiza! Cand cine e responsabil cu jocul a vazut ca am cele mai multe voturi m-a exclus pe motiv ca vezi doamne totul e un circ. Pai bun si atunci regulamentul ala pentru cine se aplica? Ca sa nu par eu aia critica va las sa vedeti voi singur cum e stipulat pe regulament partea cu sustinerea:

Poate vota oricine, indiferent ca este blogger sau nu! Fiecare participant are dreptul de a-si aduce sustinatori sa-l voteze, atata timp cat se respecta forma votului!”

Forma votului s-a respectat, sustinatori am avut, problema a fost ca nu au avut si ceilalati la fel de multi sustinatori.

Drept urmare cand am cerut lamuriri asupra descalificarii explicatia a fost ca la creatii literare am avut un articol suspect de plagiat. Ok i-am explicat persoanei respective ca articolul meu a fost postat pe 2 aprilie pe blog si cea care m-a plagiat il postase pe 4 aprilie. Unde era plagiatul?

Cand aceasta scuza nu a mers cu plagiatul a intervenit partea a 2-a: echipa a cerut excluderea ta. Pai pentru ce? Ca eu am sustinatori si ei nu? Cu ce sunt eu vinovata pentru asta?

Oricum m-am lamurit in privinta concursurilor lor. Cei care se lauda ca sunt o mare comunitate vor oameni cu ochelari de cal, sa faca doar cum zic ei si in momentul in care ai o sugestie total valida te exclud pentru simplul fapt ca nu sunt de acord cu ea.

Cat despre comunitatea aia mare de se lauda ei cu ea? Da, or fi avand nspe’ mii de persoane pe site inscrise, dar din toti, cei care publica ii poti numara lejer pe degete.

Cam asta e cu most wanted blog si nemultumirile mele.

p.s. Datorita devierii discutiei comentariile pentru acest post au fost inchise.

45 thoughts on “Concursurile Mwb si fairplay-ul lor

  1. Losty, iti inteleg nemultumirea si frustrarea – am trecut si eu, cu cca.3 luni in urma prin asa ceva si de atunci nu mai particip la astfel de concursuri… Oricum, nu vroiam sa demonstrez nimanui nimic – cel mult mie insami!
    Good luck and keep up the good work!

  2. Neah,continua sa participi la concursuri de genul ca poate ai sa dai de oameni seriosi care nu schimba regulile castigului atunci cand nu pot castiga ei.sau na, macar mai oftici niste omuleti care au un clar complex de inferioritate si viziunea lor asupra lucrurilor din jur sunt diminuate de spiritul comunist evident infipt bine in mintile si atitudinile lor.

  3. Nu inteleg ce vrei sa demonstrezi, oricum parerea ta e irelevanta pentru ca e complet subiectiva si privesti doar dintr-un singur unghi, obtuz de altfel, tot ceea ce inseamna MWB! Greseala echipei a fost ca te-a acceptat acum cateva luni in cercul lor, da, te-au acceptat, pentru ca din cate tin minte ti s-a intrebuintat gestionarea unui spatiu de emisie pe Radio MWB, deci practic acuzele tale devin nefondate din simplul motiv : ”strugurii la care nu ajungi sunt acrii”, asa cum s-a intamplat si cu editia Premiilor MWB cand ai inceput sa ataci anumiti bloggeri premianti pentru ca in sinea ta te consideri mai presus decat oricine si mai mult de atat doar parerea ta conteaza! Cat despre concursuri, nu esti prima care actioneaza astfel si care considera ca e mai bine sa-ti bati joc de toti si toate doar de dragul de a castiga! Apropo, chiar credeai ca vei castiga ceva in afara de premiul concursului? Eu nu cred, din moment ce articolele tale au fost votate la comanda! Daca toti ceilalti ar fi facut la fel atunci totul s-ar fi transformat de-a dreptul intr-un circ, in care clovnul principal erai chiar tu😉 Regulamentele MWB sunt facute pentru oameni care stiu sa fie oameni si nu pentru aceia care doar sunt capabili sa caute, speculeze si sa interpreteze cum vor ei fiecare litera din acele regulamente (si probabil ai omis deliberat sa citesti Codex-ul MWB, pentru ca daca-l citeai intelegeai motivatia actiunii lor)!
    Atacul tau de azi? Imi pare mai mult decat penibil, din simplul motiv ca nu stii sa-ti accepti propriile deviatii de comportament si gravele erori de logica si rationament!
    ps.-arunci cu rahat in cei care pana mai ieri te-au protejat😉
    pps.-multumesc, din vina ta si eu mi-am pierdut voturile si nu o data ci de doua ori si desi nu-mi doream decat sa particip pur si simplu m-a iritat atitudinea ta sfidatoare la adresa noastra, toti ceilalti participanti!

    • M-au protejat cu ce?🙂
      Sa fim seriosi. In fond toti ati facut un circ ieri dimineata cand ati facut practic ca mine si v-ati adus sustinatori. Cat timp in regulament e stipulat clar ca poti sa-ti aduci oameni sa te voteze nu vad unde e problema.
      Iar ce tine de faptul ca ti-ai pierdut de 2 ori voturile cam asta-i piesa. Lasa ca daca ai articol atat de bun vei fi votata si a 3-a oara.
      Cat despre unghiul meu obtuz: eu mi-am motivat atacul cu argumente.
      O zi buna in continuare.
      p.s. strugurii la care nu ajungi sunt acri nu acrii.

      • E bine ca stii sa corectezi pe altii :))))) dar cand e vorba de tine ti se pare totul in regula! 80 de oameni au ”strigat” ieri la unison ca nu e fair play ceea ce se intampla pentru ca era un val mult prea mare de voturi ca si cand premiile erau de mii de euro iar privind lista articolelor publicate articolul tau era cel mai putin citit dintre toate cele inscrise( pentru asta era suficient sa vezi topul articolelor MWB), ceea ce recunosc ca si mie mi s-a parut straniu, mai ales ca nu intelegeam de ce am eu 60 si ceva de voturi pentru ca nici macar atatia cititori nu am iar tie nu ti se pare nimic straniu, tu esti singura care vezi realitatea, toti ceilalti sunt niste prosti :)))) Codex-ul l-ai citit, pentru ca nu imi pare!?

          • Nici macar nu am zis asa ceva😉 E suficient sa ai cont la ei si poti avea acces la statistici complete despre articole, popularitatea articolelor etc…. Apoi, sincer, ar fi chiar destul de ciudat ca cei din MWB sa nu voteze, cand ei sunt (nu sunt sigura) vreo 40 de autori si alti 120 de membri premianti plus alti nu mai stiu cati, membri ai comunitatii(printre care si eu)!
            SI ar mai fi ceva, am urmarit discutiile, aprinse de altfel, de la sedinta de aseara cand s-a decis excluderea articolelor tale, la asta adaugandu-se discutiile din grupurile lor de facebook😉
            Ce nu inteleg eu acum e de ce ataci asa, cand de fapt faci emisii pentru Radio MWB? sau nu mai faci?

      • Nu a zis nimeni ca nu poti sa iti aduci oameni sa te voteze, dar in limita bunului simt. Cand tu cauti “ajutoare adiacente” pe forumuri, depasesti deja aceasta limita. Iar reactiile tale de ofticata care arunca acum cu noroi in tot ce prinde, demonstreaza doar faptul ca ai probleme la mansarda.

        • Nu poti sa vorbesti frumos ? sau argumentele tale de mascul feroce sunt doar jigniri ?

          • Baiete, i-am vorbit mai frumos decat merita. Daca injuram, aveai motiv sa te bagi in seama. Nu am injurat, asa ca ciocu’ mic si joc de glezne.

            • Cred ca eu sunt aia in masura sa zic daca ai vorbit frumos sau nu si nu ai facut-o asa ca “in casa mea” respecti regulile sau alegi exit-ul.

    • Maya.. ma inclin… Explicatie mai logica decat asta nu avea cine sa ii dea. Regulamentul e pentru oameni cu bun-simt. Greseala intr-adevar, a fost a noastra ca am considerat-o ca fiind o persoana cu coloana vertebrala si acum avem si dovada ca nu e.

      • Invat si pentru bac, scumpo, dar ma preocupa si tot ce e legat de MWB, grup la care tin enorm, spre deosebire de tine, care ai intrat printre noi doar pentru ca acolo era o anumita persoana careia doreai sa-i atragi atentia si in fata careia voiai sa intrii in evidenta.

        • Cand am intrat eu in mwb deja o terminasem cu persoana respectiva. Nu vorbi in necunostinta de cauza.

            • Zhao, la asta ma gandeam si eu, dar cineva care nu intelege ca ” a avea sustinatori” inseamna cu totul si cu totul altceva decat a se milogi pe forumuri sa primeasca voturi.. cum ar putea sa inteleaga alte lucruri mai sofisiticate? Eu nu inteleg nici persoanele care au votat-o. Cum e posibil sa bifezi ceva si habar sa nu ai ce ai votat?
              Losty, tu nici macar nu ai dat link catre pagina cu linkurile articolelor, ci direct la pagina de bifare, unde nu erau legaturi.

              • Asa si?🙂 Problema ta care e? Cum mi-am strans eu voturile e strict problema mea.

                • E si problema noastra in momentul in care un individ care scrie: “ajea zyk j eo” (e romana asta cumva?!) decide castigatorul la sectiunea “Literatura”😐

                    • Ideea e ca cel care te voteaza nici macar nu s-a sinchisit sa citeasca ce scrii. Nu vad cu ce te incalzeste asta.. Tu scrii numai pentru voturile unora care n-au nici in clin nici in maneca cu cititul/scrisul/ganditul?!

                    • Ai fi surprinsa ca unii gameri leaga cuvintele mai bine decat unii bloggeri.🙂

Comments are closed.