Intre inger si demon

Uneori  Cam de fiecare data se intampla sa te atasezi de cine nu trebuie si sa faci combinatiile cele mai proaste. Rezultatul niciodata nu e placut, e amestecul ala de amar cu sarat si iti dai seama ca pentru cateva zile de fericire ai platit cu o parte de suflet ce ai fi putut-o ceda pentru o afacere mai buna.

Barbati s-au perindat prin fata ochilor mei mai multi decat erau necesari; Pentru unii am fost o pasiune, pentru altii am facut o pasiune, dar niciodata nu mi-am cedat sufletul gratuit pentru orice persoana ce batea la poarta sufletului meu.

Visai mereu că o să fim împreună..Ai crezut că o să meargă dar a fost o glumă bună!

As vrea sa cred ca am regrete in viata asta, de fapt daca stau bine si ma gandesc am cateva: ca nu am calcat in picioare sufletele ce trebuia sa le calc. Am calcat doar peste suflete ce s-au asezat in palma mea asteptand sa prinda aripi. Mi-am taiat aripile pentru suflete absente, dar incerc pe cat posibil sa-mi asum responsabilitatea faptelor mele.

Stii iti ziceam de regrete, dar am o mica problema, de fapt am 2 probleme: una sus la creier si una jos la suflet. Undeva in creier stii clar ca nu te iubeste pe tine si culmea sufletul tot spera la imposibil. Cacaturile alea cu autosugestia nu functioneaza niciodata: ori te iubeste, ori nu o va face niciodata. Fazele alea de 2 lei ca te va iubi cu timpul… ce sa zic… le-a trecut de ceva vreme perioada de valabilitate si cu siguranta nu sunt valabile si in viata de zi cu zi.

Eu nu prea stiu cum e la tine, dar la mine e o chestie al naibii de ciudata: the sparkle. Chestia aia care sa te faca sa radiezi din primul moment, sa scoata de la tine zambete involuntare si-n cele mai negre zile. Cand nu e the sparkle ai sa astepti mult si bine zambete ca nici macar cele false nu le vei putea schita si culmea te vei adanci si mai mult in frustrarile ce-ti vor lovi sufletul.

Stii mi-am distrus sufletul consumandu-ma pentru lucruri imposibile. Practic am cautat si m-am fortat sa-mi vad fericirea acolo unde ea nici macar in treacat nu facuse popas. Mi-am asezat naiv sufletul la picioarele celor ce nu aveau nevoie de el, iar acum suport consecintele. Ridic ziduri, inchid usi si ucid suflete la randul meu. Dintr-un inger am ajuns un demon ce se hraneste din lacrimile celorlalti. Totul a devenit o ispita. Acum scopul nu mai e fericirea mea ci lacrimile celorlalti.

Poate consideri ca e bine sa nu simti, poate consideri ca e mai usor. Alooo! Trezeste-te! Inima aia a ta trebuie sa bata pentru ceva. Visezi cai verzi pe pereti, suferi dupa primul, il faci sa sufere pe al 2-lea si te pierzi undeva la mijloc. Ajungi sa nu mai stii cine esti si ce-ti doresti. Ajungi sa uiti cum aratai fericit si iti mai numeri doar sufletele ce le-ai inchis bine sub lacat.

Am distrus un suflet, ca tu să te simţi iubit ! Am rănit o inimă, ca tu să fii fericit !

9 thoughts on “Intre inger si demon

  1. sas tii ca natura nu aproprie niciodata 2 persoane al carui ADN nu se potriveste. GReseala e la noi, ca avem asteptari mai mari de la partener decat de la noi insine..chestia cu autosugestia merge foarte bine dar in cu totul alte domenii alte vietii..
    nu poti sa ai dovezi evidente (din pct de vedere rational) si tu sa -ti spui “ma va iubi”..sau altele asemanatoare..acolo e pacaleala pura si speranta desarta..
    ma indoiesc ca te-ai transformat intr-un demon..inca esti un inger cu o aripa franta..insa, draga ingerule…uneori poate ar fi intelept si sa privim in experientele prin care am trecut..oare trebuia sa invatam ceva din ele? oare..ceva din suferinta aia, a fost acolo ca sa fim in prezent mai buni?
    stii..eu am o parere..ca atata vreme cat facem aceleasi actiuni in prezent ca si in trecut..e clar ca vom obtine aceleasi rezultate..poate ca te atasezi de persoanele nepotrivite, pentru ca trebuie sa inveti ceva de la ele. stiu ca e greu sa intelegi ce tot spun aici..dar intr-o zi vei intelege..prob atunci cand vei fi preg sa o faci..o zi frumoasa iti doresc!

    • Inteleg foarte bine ce zici.🙂 Stii apropo de ce ai zis mai sus era o vorba: nebunia e sa faci mereu aceleasi lucruri si sa te astepti la rezultate diferite

  2. De accord cu tine… Atat de mult ma regasesc in postarea ta😦 Insa nu ma mai astept la nimic, doar las timpul sa curga si imi opresc visele, oricum raman doar vise…

    • Unele vise sunt posibile🙂 nu are nimeni cum sa-ti spuna ca cerul e limita atata timp cat exista urme de pasi pe luna

        • Trebuie doar sa ai incredere si sa muncesti pentru visele alea. Va dura ceva timp pana vei ajunge sa fii sau sa ai ce-ti doresti, dar in final toata munca ta va fi rasplatita pe masura🙂

  3. O mare problema este ca tu cauti mereu scanteia, focul de artificii.
    Viata reala este altfel, trebuie sa simti frumusetea frunzei cand alunca spre pamant, a firului de iarba care creste, a omului de langa tine care munceste ca sa-si vada copilul crescand.
    Altfel viata este grea si urata si asteptam mereu o minune care sa ne salveze dddddin ea

Leave a Reply

