File de jurnal

Din nou viata mea ia o turnura neasteptata. Stiu ca m-am lasat asa un pic asteptata cu un post despre viata mea personala si cred ca a venit momentul sa impartasesc cu voi ce se intampla.

Am asa o existenta al naibii de complicata pentru simplul fapt ca mi-o complic singura. Probabil iar am gresit raspunsul la ecuatie, dar ideea e ca viata merge inainte si eu trebuie sa fac fata. Acest “el” care e nou in decor e ceva mai diferit de restul din simplul motiv ca a reusit intr-un timp foarte scurt sa-mi faca sufletul sa trepideze.

Nu stiu ce sau cum va fi, nu stiu daca va merge sau nu si incerc pe cat posibil sa nu stric totul dinainte de a incepe cu intrebar carora nimeni nu le stie raspunsul.

Rutina e la locul ei, ce-i drept un pic bulversata de anumite influente din lumea exterioara. Mai e un pic se termina si anul asta universitar (ultimul) si asta ma face sa cred ca a venit timpul sa ma maturizez pe deplin si sa-mi hotarasc cursul vietii.

Voi ce faceti? Care sunt planurile de vacanta pentru vara asta?

Pupici!

11 thoughts on “File de jurnal

  1. Ehe e bun imprevizibilul la ceva. Fii spontana! Cat despre planuri de vara hmm sincer nici eu nu stiu s-ar putea ceva antrenamente pentru lupte si ceva vacanta libera undeva departe. Acum sa fie ca nu prea imi place sa fac planuri pe termen lung.

  2. Ce zici de “pas cu pas” ? Intrebarile despre cum va fi, cand, incertitudinile, vor lasa un gol acolo unde nu ar trebui sa existe.
    Mie mi-a spus cineva, ca toata agitatia asta , intotdeauna va duce la esec, si ca ar trebui sa-mi umplu timpul si gandurile cu cat mai mult posibil din rutina zilnica.
    Si avea dreptate, te detasezi usor si cand e sa fie “ceva” va fi, iar tu cu siguranta vei fi pregatita, si nu epuizata emotional.
    Eii, nu stiu daca a sunat cat de cat coerent, doar ca m-am gandit ca poate ai vrea sa incerci :-??.
    Si mult succes . :*

    • Multumesc :* am sa incerc si aia pas cu pas, dar pe de o parte mie chiar imi place sa ma agit asa ca o sticla de pepsi😛

      • Da , stiu sentimentul :)). Dar ziceam doar, ca rabdarea intotdeauna aduce surprize, iar “agitatia” de mult ori, rapeste chiar si putinul pe care tinzi sa crezi ca il ai . :d

Leave a Reply

