Asteapta-ma ca vin!

-Ploua iubire!

-Vino cu mine!

-Unde vrei sa mergem?

-Unde lumea nu ne-ar putea gasi…

-Si vei ramane cu mine?

-Atat cat ai sa vrei sa ramai tinandu-ma de mana.

-O eternitate?

-Chiar si doua! Pentru noi pamantul e patrat, stiai?

-Cum sa fie patrat?

-Pentru noi e doar patrat. Mereu avem colturile noastre de unde putem privi lumea.

Acum nu mai exista colturi, totul e un cerc infinit, care ma alearga la nesfarsit! Imi lipsesc colturile alea. Acum sunt obosita de atata alergat si am nevoie de o pasiune sa-mi sfarseasca sufletul. Am nevoie de o iubire d-aia nebuna, cu nopti alergate pe asfalt, dimineti inghetate pe acoperisuri luminate de un soare matinal si seri pe faleze batute de vant.

Vreau o pasiune sa-mi scoata la suprafata caracterul ala demonic ascuns undeva in adancul sufletului. Vreau sa imi amintesc cum e sa ai suflet! Vreau sa nu-mi pese de nimic si sa mi se taie genunchii cand ii vad numele pe displayul mobilului. Vreau sa stau ore in sir sa probez 10 rochii pentru ca la final sa aleg ceva lejer cand ne vedem. Vreau sa pot fuma o tigara speriata fiind de tonul lui cand imi zice: “trebuie sa vorbim”, vreau probleme sa le putem depasi in doi si momente de bucurie la care sa putem rade impreuna.

Simt ca ma sufoc in rutina prezenta, simt cum uit cine sunt si vreau sa-mi reamintesc ce inseamna sa te bucuri de viata.

-Asteapta-ma in colt, asteapta-ma ca vin!

8 thoughts on “Asteapta-ma ca vin!

  1. Pingback: E Vineri! Iar Vineri = Recomandari! | De prin viata adunate

    • Cred ca eu stiu de ce am nevoie si daca imi doresc un tip care sa-mi suceasca lumea cu susul in jos, clar de asta am nevoie

      • Mda, asa este, insa CREZI este cuvantul cheie… Sa presupunem ca apare acel tip, si aduce tot ceea ce CREZI ca ai nevoie, ce te vei face insa cand vei vedea ca ai crezut gresit, ca nu era ceea ce cu adevarat lipseste? Oare pana acum de cate ori nu ai trecut prin asta, ca sa ajungi …tot aici, impietrita si “insensibila”? Oare nu la tine e cheia? Mda, e mai usor cand ai o “motivatie”, un “impuls” din afara, dar tot cu tine ai de lucru…( orice “betiv” iti va spune ca are nevoie de “ceva tare” ca sa fie totul ok, “drogul” imbraca multe forme…). Multi tanjesc dupa o relatie, prea putini insa sunt pregatiti pentru ea… Nu lua de buna ce scriu, aberez si eu pe blogul tau… Iarta-ma

Leave a Reply

