Recomandare blog – Blind love!

Cand a luat nastere Blind Love si care a fost motivul pentru care ai decis sa incepi un blog?

Blogul meu…ce ciudat suna!…caci niciodata n-as fi crezut ca voi avea eu insumi asa ceva…ei bine, acest blog are data de nastere iulie 2011. Intr-o zi de luni, 11 iulie 2011. Un sfarsit de relatie nefericita…un inceput de saptamana, un inceput de drum. ..

Am dorit sa scriu ceva atunci. Simteam ca ma sufoc…ca viata mea e sfarsita.  N-am reusit decat sa-l “croiesc” in linii generale, sa ii dau un nume… sa il definesc ca si intentie a ceea ce avea sa fie… clar ceva personal dar fara a exclude insa si alte aspecte ce m-ar fi starnit sa scriu, in timp. Apoi, in acea zi, ceea ce-am reusit sa postez a fost doar un salut pentru potentialii cititori…si mai departe nu am mai putut merge.  M-am blocat, cel mai probabil pentru ca m-am si speriat. Urma sa-mi pun viata pe taraba…la vedere… lucru pe care inca nu-l acceptam constient. Oricum, habar nu aveam ce insemna un blog, habar nu aveam ca inseamna pe langa mult suflet si multa, destul de multa munca daca doresti sa fie ceva original si nu un blog copy paste…

Dar asta aveam sa aflu mult mai tarziu, la inceput de an nou, cand am postat primele doua asa-zis articole, mai mult de proba…

Nu am scris cu adevarat mai nimic inainte de a publica pe blog. Doar multe scrisori, unele interminabile (pare incredibil, dar inca mai scriam scrisori pana acum vreo 3-4 ani)…ori recenzii la scoala…recenzii care lasau cu gura cascata si revoltau putin pe proful de romana, pentru ca aveam curajul sa fac comentarii mult diferite de ceea ce era traditional a se spune despre o lucrare literara.

A, uitasem, as putea spune ca am scris ceva…am scris cap-coada o lucrare care trebuie sa fie undeva, in arhiva unei facultati…habar nu mai am unde…o lucrare de licenta la psihologie, pentru o amica ce nu se descurca deloc cu tema…si nici cu limba romana. Nu ma intreba ce cauta la acea facultate…nu spun mai mult…

Poate te intereseaza sa stii cum e in “laboratorul” meu…

Nu-i foarte multa ordine…asta clar!  Sunt usor haotica…sunt mereu in criza de timp…vezi bine cat de greu am ajuns la acest interviu.  Sunt haotica, dar ordonata in dezordinea mea… Am o multime de postari incepute si nefinalizate. Unele au murit din cauza ca le-am simtit ca nu mai sunt oportune…altele din cauza ca n-am gasit o expresivitate potrivita pentru respectiva postare. Altele sunt doar idei notate…care-si asteapta randul…daca le va veni vreodata.

Sunt pretentioasa si foarte exigenta cu mine insumi. Poate prea. Urasc sa descopar greseli gramaticale la altii…cu atat mai mult le detest daca le gasesc la mine…aparute doar ca o scapare, din graba publicarii.

Am avut articole ce le-am publicat din mers…Scriam, am publicat…apoi am facut update in urmatoarele minute… completari  de etichete…tot ce mobileaza o postare.  Cam asa e micul meu laborator. Insa ceea ce cred ca e definitoriu e faptul ca scriu despre dragoste…din experienta mea…si  despre iubire in general…fara insa a avea pretentia ca stiu ceva despre acest subiect. Niciodata nu voi sti nimic. Mereu voi invata cate ceva… Dragostea, si in special aspectul “dragoste oarba” chiar e definitoriu pentru blogul meu, care chiar asa se numeste. Prefer insa a i se spune “Blind Love”.  Denumirea in romana si simultan in engleza isi au rostul, chiar daca la prima vedere pare ciudat.

Sunt articole pe care le concep decat in linii mari, dar nu le scriu decat dupa o serioasa documentare. Nu pot altfel, nu pot arunca in spatiul virtual cu vorbe fara acoperire. Un exmplu care-mi vine acum la indemna este articolul participant la Blog Power editia 15, “Un zambet nu costa nimic”. Pe mine m-a costat ceva…nu zambetul ci documentarea care a fost necesara mai mult ca o reconfirmare a ceea ce stiam deja si ce doream a scrie.

Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.

Nu ma pot descrie. Nu intr-un mod sec, concis. As dori ca articolele mele sa le vorbeasca oamenilor despre mine. Sa le spuna cum sunt, ca sunt cam la fel ca si ei, o idee mai sensibila poate decat majoritatea…o idee mai realista insa decat par.

Sunt femeie, deci foarte ilogica dar logica in aceasta lipsa de logica.

Scriu si postez cand am ceva de spus si incerc s-o fac in mod onest. Nu ma consider in vreo competitie. Decat cu mine insumi. Sunt deschisa oricaror critici si desigur, nu ma deranjeaza aprecierile, cand exista.
Cineva mi-a spus ca posed candoare. Inca. Ceea ce cred ca este un lucru bun, caci n-as dori vreodata sa mi-o pierd.

Care e postul tau favorit de pe propriul blog; ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine?

Cum am spus, scriu cu sufletul dar si cu mintea. Scriu mult despre durerea cauzata de iubirea ce ucide vise, ce ucide sufletul, ce distruge viitorul. Scriu despre mine…dar si despre oricine care se regaseste in scrisul meu. Si nu sunt putini aceia.

Scriu despre multe alte lucururi. Nu scriu in stil poetic, nu folosesc metafore care sa lase cititorul pe ganduri, sa caute sensuri ce adesea nu exista.. . Poate ca am un stil mai degraba jurnalistic.

Am articole pe care le iubesc poate mai mult decat pe altele. Am articole, care surprinzator, desi  eu le iubesc mai putin, cititorii mei ma contrazic. Deci…concluzia este ca nu pot sa am vreun articol favorit. De ce? Pentru ca nu vreau sa risc a-mi contrazice cititorii.

Tot ceea ce scriu ma caracterizeaza, scrisul este si el o mica parte a personalitatii mele.

Scrii cu regularitate sau cand ai o anumita stare de spirit?

Incerc sa scriu macar la doua zile ceva. Se poate intampla sa treaca si 3 zile fara a publica nimic, dar foarte rar. Am insa zile in care am si 2-3 postari.

Scriu cand am ceva de spus, de aceea mai exista sincope. Daca intr-o zi nu am nimic de spus…de ce as scrie ceva complet aiurea? Doar de dragul de a scrie ceva, orice? Eu nu fac asta.

Mai scriu cand ma doboara tristetea, cand nu vad iesirea din starea aia… Oricum, ceea ce scriu este rupt din suflet…rup bucatele, cum spuneam odata, intr-un articol. Nu era doar o figura de stil…

Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scris pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?

Daca as reunuta la blog? La scrisul pe blog?

Nu stiu ce va fi maine.  Se poate intampla orice.  Nu am sa spun ca daca nu mai scriu voi muri sau ca nu imi voi mai vedea rostul pe lume. S-ar putea ca din lipsa de timp, ce oricum exista si acum, sa fac pauze. Deci, posibil sa am perioade in care sa scriu mai putin…cine poate sti?

Numai viitorul poate da raspuns la aceasta intrebare.

 

5 thoughts on “Recomandare blog – Blind love!

  1. Cand mi-ai solicitat acest interviu am ramas putin mirata. Pentru ca nu ma asteptam, pentru ca nu am gandit vreodata ca activitatea mea pe blog merita o recomandare. Iti multumesc inca o data pentru ca ai publicat tot interviul. pentru ca imi doresc ca toti cei ce ma citesc sau o vor face in viitor sa stie ce inseamna acest blog pentru mine. Poate ca inseamna mai mult decat vreau eu insumi sa cred…🙂

    • Inseamna ceea ce vrei tu sa insemne.🙂 E de apreciat ca e parte din sufletul tau si te pune in evidenta asa cum esti tu de fapt: un om ce are si calitati si defecte

Leave a Reply

