Scrisoare de la el

Si desi nu ma asteptam sa raspunda dupa atata timp iata totusi ca a venit si raspunsul scrisorilor mele. Si da am simtit ca mi se zdruncina lumea un pic cand am zarit mailul si am dat open la raspuns.

Stau , tot stau , fumez , ma uit la fum , fum ce ia forma amintirilor mele , bune dar in special rele. Ma macin , mai trag un fum si tot asa pana ajung la tine , ma opresc , imi sting tigara pentru ca vreau sa compar ce am citit in seara asta pe blogul tau cu acel fum care esti tu.
Mereu ai zis ca nu stiam cine esti si ce-ti doresti , ce vrei si cum  vrei , adu-ti aminte…. stiam ce ai fost , ce esti si ce vei deveni , bineinteles ca tu ai sa interpretezi ultimele cuvinte ca pe o aroganta a mea , dar stop… adu-ti aminte si dupa citeste mai departe . Stii cand eram mici si ne legau parintii de gat cheia de la usa a nu o pierdem…e tu ai fost cheia ce deschidea usa care pe mine m-a terminat aproape de tot, iar eu am fortat ca tu sa-ti croiesti drum spre incuietoarea aia bine ascunsa, nu ma intelege gresit , tu ai fost doar cheia , ce era in spatele ei, eram adevaratul eu, un eu negru pe care mereu l-am tinut inchis , atat de bine incat am uitat cine sunt si de fiecare data ma afisam cu o noua identitate .Ce crezi tu ca e maret acuma, o sa te macine atat de adanc in viitor incat o sa uiti si tu de tine , de ce?… traiesc on and on maretia trecutului , care ma pune la pamant de fiecare data , asigura-te inainte sa urmezi calea asta kiddo , pentru ca ce e frumos acuma o sa ti se para extrem de urat mai tarziu . Lumea vorbeste , toti sunt puternici , toti neaga , toti mint , fiecare stie ce e mai bine pentru celalat , dar lumea e fricoasa , lumea e proasta dar mai ales lumea are o mare durere in pula de ce ti se va intampla tie , atunci cand toate cuvintele asternute in sfaturi si ideei despre viata o sa se loveasca de adevar , lumea aia o sa nege , o sa spuna ca au fost simple ganduri , in nici un caz ceva de urmat . Te-am respectat , dar am primit in schimb , ceva diferit dar nici exact invers nu pot spune , am mintit pt a ma ascunde de mine , am fost mintit din placere dar mai ales in cauza “unora” , undei sunt ei acuma?? sa-ti dea sfaturi , cu ce te ajuta ei ??, alte sfaturi , alte minciuni de fapt . Mereu am regretat si nu am inteles de ce am fost pe locul 3, tu prima , ei pe 2…iar ce a mai ramas pt mine, iar restul mereu era ranit , mintit si ajungea la mine ca la un atelier auto…sa-l repar, de parca tu erai o masina stricata care avea nevoie de o revizie periodica , Nu cred ca ti-a fost dor de mine asa cum insiri tu pe blog,,cunoscandu-te,,as spune ca tu ai iubit o iluzie iar doru` e de iluzia respectiva ,care apare si dispare cu un fiecare nou “el” . Nu am fost special , ba din contra nu ti-am oferit nimic, iar la schimb te rog sa nu-mi spui ca mi-ai oferit totul  ca stim amandoi cat ai oferit , de fapt cat m-am luptat sa obtin ceva. Poate asta iti lipseste , nevoia ca cineva sa obtina ceva de la tine , slabe sanse pentru ca eu am fost acel “el” de care ai ascuns totul , iar “ei” primesc ce vor de la tine fara ca tu sa constientizezi, iar daca o faci…o faci mult prea tarziu . De vrut inapoi…sa fim seriosi , nu m-ai vrut nici cand eram , dar acum dupa ce nu mai sunetem , si totusi “nu ma intelege gresit ala” e o trasatura a ta care ascunde multe lucruri….poate ma insel , dar am facut asta vreodata?.obsesie  de a incerca sa pastrez ceva inocent  , luptand sa nu fie furata de “ei” si transforata in fumul lor de tigara

6 thoughts on “Scrisoare de la el

  1. trecutul trebuie sa ramana la locul lui, cu amintirile bune sau rele. rascolirea lui ne face sa batem pasul pe loc, ne tine aripile inchise, ne sufoca. orice-a fost, bun sau rau (sau gri, dupa cum realitatea nu e niciodata alba sau neagra) s-a dus si nu mai trebuie sa revina in prezent.

Leave a Reply

