File de jurnal

M-am trezit mangaiata de razele soarelui de la primele ore ale diminetii. Nu am clipit privindu-l si am incercat sa ma intind mai bine intre asternuturi, amuzata fiind de cum imi ardeau gambele de la caldura. Intre o carte buna, un suc rece si o cafea am hotarat ca in aceasta seara sa ies sa-mi fac un cadou.

Inca nu stiu ce va fi si nici nu am de gand sa fac planuri. Daca se nimereste a fi ceva ce-mi place cumpar si dupa zambesc satisfacuta.

Ma simt prinsa de mana de o vara mult prea grabita si fara nici o iluzie sau pasiune langa ea. Asta nu-mi place deloc. Chiar ieri ma gandeam ca as vrea pe cineva sa-mi intoarca lumea cu susul in jos macar pentru o perioada scurta de timp.

Va pup! La cat mai multa caldura!

P.s. am terminat intre timp 4 carti interesante si ma tot chinui sa le scriu recomandarile. Imi oferiti si mie o ora din cele 24 ale voastre?๐Ÿ™‚

6 thoughts on “File de jurnal

Leave a Reply

