Te astept!

Si-as vrea sa-ti spun cat imi lipsesti. As vrea sa-ti spun cat imi doresc sa fii aici alaturi de mine. As vrea sa imi aud sufletul cum imi striga sa nu-ti las mana libera pentru ca si-ar pierde suflul. A renuntat de ceva vreme la strigate… am refuzat mereu sa-l ascult si acum nu mai doreste nici el sa ma asculte.

As vrea o a doua sansa sa pot gresi din nou. As vrea a doua sansa sa calc mereu peste aceiasi carbuni incinsi si sa-i sting cu lacrimi. Nu inteleg ce naiba ai facut cu sufletul meu si ce nevoie ai avut de el de nu mi-ai lasat nici o bucata. Sper totusi sa-ti fie de folos si sper ca atunci cand il privesti sa-ti amintesti cum imi straluceau ochii cand te priveam.

Oare tu poti vedea zambetul meu atunci cand ma gandesc la tine?

Inca sunt calda si inca imi doresc sa-ti simt degetele cum mi se strecoara usor in sus pe coapse. Inca mai simt buzele tale peste gatul meu intins, si inca mai simt cum imi pictai trupul grabit sau lent. Inca-mi mai simt gandurile tulburate de prezenta ta acum inexistenta.

Aminteste-ti cum tremuram sub atingerea ta… imi auzeai suflul alert cum iti incalzea obrazul, imi simteai unghiile cum isi faceau loc in tine de parca si-ar fi dorit sa te sfasaie.

Acum ma urc pe-un dig si astept sa ma loveasca apa peste pleoape, sa inspir sarea pana-n plamani, sa zambesc pana nu mai pot fi trista, sa rad pana ce n-as mai putea plange. Iubire, vreau sa-ti spun ceva… Am gasit acel capat de lume ce-l cautam impreuna! Si inca ceva: asta nu are nici un rost fara tine…

Te astept… Vino!

Leave a Reply

