Jurnal

Nici nu ploua si nici soarele nu iese, dar un lucru e cert: a venit primavara si se incalzeste de la o zi la alta. Dragilor, din fata unei cesti de 3 in 1 va salut si va urez o zi superba, plina de zambete.

Nu uitati sa priviti in ochii celorlalti si sa zambiti atunci cand mergeti pe strada, nu uitati sa simtiti parfumul primaverii si atintiti-va privirea asupra copiilor care se pare ca tot ce au asteptat e caldura.

Eu inca simt mirosul de lapte combinat cu cafea cum imi inunda simturile si ma ajuta sa-mi revin din somn. Simt caldura cum imi mangaie un umar si astept un strop de ploaie sa-mi bata o pleoapa.

2 thoughts on “Jurnal

Leave a Reply

