I don’t care!

Daca e ceva sa ma enerveze pe lumea asta e neincrederea celorlalti. Urasc sa fiu judecata pentru noptile pierdute, alegerile facute, greselile comise etc. Culmea abia cand totul pare a fi bine se intampla cate ceva care-mi da viata peste cap.

Eu recunosc nu sunt perfecta si cu siguranta sunt departe de perfectiune, dar ma oboseste sa-i aud pe toti cum critica atunci cand ei nu stiu nimic despre viata mea. Ma enerveaza sa-i vad cum acuza si cum nu se scuza desi mai niciodata nu au dreptate.

Nu am de gand sa fac un raport cu ceea ce s-a intamplat, nu am de gand nici sa numesc pe nimeni si sa spun ce nu-mi convine. Eu nu vreau decat sa-mi fie respectate alegerile si modul meu de a-mi trai viata. Vreau sa ma lovesc eu singura de pragul de sus din prostia mea, nu din cauza parerii altora. Recunosc, nu sunt genul de om in fata caruia sa-ti impui punctul de vedere, dar poti evident sa-l expui. Limita e aici! Intre expunere si impunere! Nu am de gand sa accept mai putin decat merit, doar pentru ca altii cred ca ma grabesc prea mult sa-mi traiesc viata asta care si asa e mult prea scurta pentru cate mi-as dori eu sa fac.

Cat timp eu sunt multumita de mine, pe ei ce dracu’ ii intereseaza ce fac eu?

Va pup! O zi minunata sa aveti!

P.s. Azi plec in vacanta, dar ma reintorc curand si am sa va povestesc cum a fost. Cine stie poate daca timpul ma ajuta scriu intre doua drumuri de cateva ore.

 

4 thoughts on “I don’t care!

Leave a Reply

