Scrisoare catre el

Part 1

Draga iubitule,

e timpul sa-ti spun acum ce nu am reusit sa zic in urma cu ceva vreme. Nu stiu daca tu iti mai amintesti de mine, nu stiu daca tu imi mai tii minte cum miros, nu stiu daca mai tii minte cum sarut, nu stiu daca mai tii minte cum stiu sa ating, nu stiu daca mai tii minte cum te trezeam, dar e momentul sa-ti spun cateva lucruri importante.

Inca nu am reusit sa-ti uit vocea grava, sarutul in care imi muscai incet buza de jos, mirosul persistent de Armani code, sclipirea din ochii tai atunci cand iti mutai privirea la mine, mainile alea protectoare atunci cand ma atingeai.

Nu am sa uit cum dimineata ma mangaiai pe obraz si imi sarutai lasciv gatul, nu am reusit inca sa-ti uit privirea atunci cand nu iti placeau hainele ce le alegeam (am nevoie de privirea aia!), nu am reusit inca sa uit cum mereu ma tineai in brate seara sa ma incalzesc dupa o zi salbatica de iarna.

Iubire, nu voi uita nici banca noastra din parc. Stii acum nu mai are o sipca, probabil au rupt-o altii in drumul spre fericire, dar amintirea ei iti promit ca e inca intacta. Aia e banca de lemn pe care imi lasam capul in poala ta sa privesc stelele si sa-ti arat carul mare. Da stiu! Mai e o banca! Cea de metal! Aia e rezistenta si inca e la locul ei. Imi amintesc cum acolo intr-o seara de iulie cu numarul de 21, iti promiteam cu lacrimi ce-mi patau obrajii ca nimic si nimeni pe lumea asta nu ne va desparti. Acum urmeaza o parte trista… chiar nu ne-a despartit nimeni. Noi am renuntat unul la celalalt.

Bebe stiu ca mereu ai spus ca sunt egoista si ca nu sunt atenta la nevoile tale, dar eu stiu ce-ti placea si ce nu. Stiu ca-ti placea al naibii de mult verdele, stiu ca-ti placeau ochii mei cand iti sopteam ca te iubesc, stiu ca iti placea ca mereu ma aranjam pentru tine, stiu ca-ti placea ca ma bucuram ca un copil de 5 ani pentru un ou kinder si stiu ca-ti placea sa te astept seara la ora 23.06 pe peronul aglomerat al garii. Imi amintesc ca cel mai mult ti-a placut cand ai venit o data si eram bronzata, parul prins in coada, blugi scurti, un tricou larg si pantofi verzi inalti. Atunci mi-ai zis ca sunt frumoasa, dar asta abia a doua zi. Stiu ca-ti placea cum te tineam de mana, stiu ca-ti placea cand mergeam in dus cu tine sa-ti tin companie fumand o tigara si mereu ieseam de acolo la fel de uda ca si tine.

Bebe vreau sa stii ca a contat mult pentru mine faptul ca tu aveai incredere in mine si mai vreau sa stii ca mereu am avut incredere ca si tu poti foarte mult. Vreau sa stii ca desi parea ca nu dau importanta la ce-mi spuneai tu mereu eram atenta. Imi placea sa te privesc dormind. Inca regret ca nu ti-am spus asta niciodata. De asemenea imi pare rau ca ultima data cand ne-am vazut n-am stiut sa te strang mai tare in brate. Imi pare rau pentru fiecare cearta ce am avut-o amandoi pe motiv stupid (iti amintesti ce scandal am facut ca ai luat altfe de 3 in 1 fata de cel care-mi placea mie? Iti amintesti cand m-am suparat ca ti-a picat scrum pe birou dupa ce facusem curat?) Acum ma uit in urma si vad ca poate as fi putut fi mai buna, dar atunci n-am constientizat.

Imi pare rau ca am fost buna pentru alte persoane care n-au facut poate nici jumatate din cat ai facut tu pentru mine si tie nu ti-am oferit nici macar jumatate din cat le-am oferit lor.

Iubire acum trebuie sa-mi iau ramas bun, vreau doar sa stii ca drumurile ce le aleg sunt din ce in ce mai complicate si uneori mi-e dor sa-ti aud vocea spunandu-mi: “va fi bine, eu te sustin”. Era o vreme cand acel “eu te sustin” ma putea face sa lupt impotriva universului, acum acele vorbe sunt spuse pur si simplu…

Dar tu citesti negru unde eu citesc alb…

To be continued

12 thoughts on “Scrisoare catre el

  1. sa trăiesc ăn trceut și în așteptări deșarte mi se pare mare pierdere pentru mine…
    Amintirile frumoase pot sta acolo unde este locul lior= într-un Album,
    Viața merge mai departe / be free, be good, be happy /

    • Nu a zis nimeni ca viata mea nu merge mai departe.🙂 am mers mai departe doar ca astea sunt unele lucruri ce au ramas nespuse si trebuiau puse cateva puncte pe i🙂

  2. Pingback: Scrisoare catre el II | Losty88′s Blog

Leave a Reply

