Recomandare film

Chalet girl

Regia: Phil Traill

Distributie: Ed Westwick, Felicity Jones, Tamsin Egerton

Gen: Comedie romantica

Durata: 96 minute

An: 2011

Nota imdb: 6.0/10

Sincer imi place din cand in cand sa mai evadez din realitatea ce ma inconjoara zi de zi, iar pentru a face asta aleg de multe ori filmele. Tocmai ce am urmarit Chalet Girl si zic asta zambind in coltul gurii. La inceput am ales acest film pentru actorul principal Ed Westwick (Chuck din Gossip Girl), dar pe parcurs am fost chiar multumita de alegerea care am facut-o.

Povestea nu e spectaculoasa, filmul il cataloghez ca pentru tipe pana in 25 de ani. Genul de comedie romantica ce te face sa visezi frumos, sa vrei mai mult si intr-o zi sa te trezesti ca apare si printul fabulous ce te va cere de nevasta.

Kim o barmanita de 19 ani, fosta campioana la skateboard, se angajeaza ca fata de casa la vila unor milionari. Aici se imprieteneste cu ce-a de-a doua fata, Caroline. Intr-un timp foarte scurt, Kim se adapteaza noilor reguli de viata, invara snowboarding si il cunoaste pe Johnny. Daca la inceput totul decurge normal, dupa vreo 2 intalniri se apropie si mai mult de acesta incepand sa spere la ceva mai mult. Surpriza vine insa din partea lui care a omis sa-i schiteze cateva detalii: viata sa era planificata, iubita lui era stabila ca si logodna de altfel.

Actiunea se petrece uimitor de repede (inca nu-mi dau seama cum a trecut o ora jumatate) , iar povestea e una care te prinde de la inceput. Nu am sa va povestesc finalul pentru ca atunci v-ati pierde interesul vizionarii comediei, dar am sa invit sa luati o punga de popcorn, sa va aranjati comod si sa va lasati purtati de poveste timp de cateva minute.

3 thoughts on “Recomandare film

Leave a Reply

