Nemultumirile unui client

Desi nu sunt genul sa fac reclama proasta nimanui, astazi am decis sa va fac si voua cunoscuta experienta mea cu cei de la adevarul shop. Am decis ca vreau sa-mi cumpar vreo 4 carti, la ei aveau cele mai mici preturi si am zis ok hai sa fac comanda. Cum pe site scria ca e gratuit transportul pentru comenzi mai mari de 100 ron am decis sa mai achizitionez un volum sa beneficiez de oferta.

Toate bune si frumoase, comanda a fost plasata, a doua zi m-au sunat pentru confirmare. Dupa vreo 2 zile ma suna din nou.

-Buna ziua, de la adevarul shop va deranjam.

-Buna ziua.

-Vroiam sa va spunem ca volumul “Multumesc pentru amintiri” nu il mai avem pe stoc. De fapt il avem dar are un colt indoit si nu vi-l putem trimite asa.

-Pai daca e doar coltul indoit si nu e o problema de continut nu e nici o problema. Lasati-l asa.

-Bine. Multumesc frumos comanda noastra va ajunge in 2 zile cel tarziu la dumneavoastra.

Ei bine daca voi credeti ca asta a fost tot va inselati amarnic. Dupa alte 4 zile mai primesc un telefon de la aceeasi domnisoara amabila cu o alta problema.

-Buna ziua, imi cer scuze ca va deranjez din nou. Stiti volumele “Nopti orientale”nu le avem pe stoc.

-Ok, livrati comanda fara cele doua volume.

-Dar stiti exista o mica problema. Daca nu vor veni si cele doua volume, comanda nu va depasi 100 ron, iar dvs. v-a trebui sa platiti transportul.

-Stiti domnisoara nu e problema mea ca dvs nu aveti cartile pe stoc. Eu am facut comanda peste 100 ron, indiferent ca detineti 1 volum din 6 sau 6 volume din 6 mie nu mi se pare normal sa platesc transport.

-Pai stiti vom incerca sa cautam cele doua volume la un alt furnizor.

-Multumesc, o zi buna.

Acum sa nu credeti ca toate acestea s-au intamplat in decurs de o saptamana. Din momentul comenzii pana la data de livrare s-au cumulat “doar”3 saptamani. Sincera sa fiu nu stiu daca m-as incumeta sa mai fac comenzi la ei, stiind cat trebuie sa astept pentru ele si cate probleme pot aparea pe parcurs.

p.s. Si totusi daca ar fi ceva de apreciat la ei este efortul depus pentru a-ti gasi si cartile ce nu le au pe stoc.

6 thoughts on “Nemultumirile unui client

  1. “[…] Acum sa nu credeti ca toate acestea s-au intamplat in decurs de o saptamana. Din momentul comenzii pana la data de livrare s-au cumulat “doar”3 saptamani. […]”
    Eu aştept de pe 09.03.2012 o comandă făcută la un magazin on-line din România cu pretenţii de “Nemţia”, comandă confirmată cu termen de livrare 9-14 zile. Spre deosebire de tine, nu am primit nici un fel de apel telefonic, nici măcar un e-mail sec sau măcar un banal SMS. Pînă acum a trebuit să sun eu de 3 ori ca să aflu că “produsele au ajuns în ţară şi vor ajunge la mine în două-trei zile (prima oară acum aproximativ 3 săptămîni şi a doua oară acum aproximativ 2 săptămîni), ori că “va trebui să revin după data de 12.04.2012 pentru a afla dacă furnizorul din Germania va avea marfa pe stoc” (răspuns primit acum aproximativ 10 zile). Deci nu au nici măcar bunul simţ să mă informeze ei despre acest lucru. Să-ţi mai spun că în vocabularul lor nu există cuvintele “ne cerem scuze”?!?
    Aşa că, prin comparaţie, doar pentru faptul că ai fost sunat şi ţi s-a vorbit cu amabilitate, poţi să te consideri “fericit”!

    P.S. Răspunsul la întrebarea care cred că vă stă pe buze (“de ce nu ai renunţat la serviciile lor?”) este că nu am găsit acel produs la nici un alt magazin (real sau virtual) din ţară şi nici nu sînt presat de timp în privinţa lui. În plus, ca mulţi români care cunosc prea bine atît “epoca de aur de tristă amintire”, cît şi actualul “respect” pentru contribuabil şi client, m-am resemnat (da! condamnabilă atitudine…) cu astfel de situaţii. Uffff…. frumoasă ţară, păcat că-i locuită!😦

    • Sincer mie mi-au cam sarit nervii la faza cu platitul transportului, dar mi-a fost nu stiu cum sa vorbesc urat pentru simplul fapt ca dns din telefon a fost suficient de amabila incat sa se ofere inca o data sa-mi caute cartile respective. Ce e drept la tine a fost mai urata situatia, dar multa bafta in continuare cu asteptatul :))

Leave a Reply

