Blog – Psi-words!

🙂 Iata inca o recomandare de blog, “pisiceasca” de aceasta data! Bucurati-va de cateva clipe bune de lectura.

1.Cand a luat nastere Psi si care a fost motivul pentru care ai decis sa incepi un blog?

De fapt nu am decis niciodată să îmi fac blog. o bună prietenă de-a mea, care îmi cunoaște scrisul, mă tot îmbia să renunț la statutul de comentator pe alte bloguri și să îmi deschid propria lume, dar eu o refuzam de fiecare dată. totuși, după vreo doi ani de zile, am intrat într-o duminică pe platforma wordpress şi… s-a născut pisica’s blog. la vremea respectivă, îmi amintesc acum cu mare zâmbet, i-am spus prietenei mele care jubila, că nu voi aduce niciodată în virtual literatura mea. se pare că ea ştia însă mai bine, mult mai bine decât mine că nu pot ţine deoparte tocmai ceea ce îmi este foarte drag. ulterior numele meu a fost schimbat în psipsina, celebra pisică a greciei, nume cu care am fost botezată în virtual, iar odată cu trecerea pe domeniul propriu, blogul a devenit psi (este mult mai uşor de pronunţat), o literă căreia i-am adăugat dragostea mea pentru cuvânt.

2.Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.

sunt un om obişnuit, care iubeşte mai mult cuvântul decât vorba. pentru că nu îmi place să mă spun pe mine, există acest personaj psi, pisica ce toarce pe pervazele blogosferice şi priveşte lumea cu ochii larg deschişi. sunt un om care trăieşte pe marginea a două lumi: realul, cu bunele şi relele lui şi imaginarul cu apele adânci ce mă cheamă mereu. coborârea în imaginar îi are drept victime pe cei dragi, care mereu mă aşteaptă să revin. şi sunt un om care iubeşte oamenii. cred cu tărie în binele care există în fiecare dintre noi.

3.Care e postul tau favorit de pe propriul blog ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine?

este greu să aleg unul dintre scrierile mele care să mă caracterizeze. eu nu scriu despre mine, las cel mult o umbră din cea care sunt, ţin foarte mult la această “ascundere”. totuşi, favoritul meu este, rămâne de multă vreme, “dacă m-aş mai naşte o dată”, care este de fapt o scriere despre tămâie, parfumul sacru, iar dintre fanteziile mele, cea la care am muncit cel mai mult este “prima întâlnire”  o scriere care s-a lăsat greu conturată şi care are în ea un sâmbure de real.

4.Scrii cu regularitate sau cand ai o anumita stare de spirit?

scriu în fiecare zi, dimineaţa. mă trezesc în zori tocmai ca să scriu, în felul acela clasic, cu stiloul pe hârtie (am o adevărată obsesie pentru stilouri). de fapt sunt un fel de câine al lui pavlov. nu îmi propun niciodată să scriu ceva sau despre ceva anume, motiv pentru care proiectele mele se nasc şi se continuă după bunul lor plac. îmi place să cred că atunci, în acele două ore, eu nu fac altceva decât să ţin stiloul în mână, să îl ajut. pe blog însă ajung cam 10% din scrierile mele.

5.Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scris pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?
nu există, cel puţin acum, niciun motiv să renunţ la blog.  eu voi continua să scriu, pentru că îmi place. astăzi cred că numai motive independente de mine m-ar putea face  să renunţ. dar cine ştie…

Leave a Reply

