Blog – A morning story!

Ei bine de aceasta data aduc in atentia voastra un blog scris fara limite ale imaginatiei. Il citesc constant de ceva vreme si sincera sa fiu raman surprinsa post dupa post.🙂 Asa cum v-am obisnuit si de aceasta data am un scurt interviu cu autoarea blogului dupa tiparul de intrebari obisnuite si pentru celelalte recomandari de bloguri.

1. Când a luat naștere blogul A morning story și care e motivul pentru care ai decis să începi un blog?
Răspunsul ar fi simplu. Am o memorie de scurtă durată și nu vreau să uit sentimentele care mă copleșesc, oamenii cu care am petrecut momente frumoase etc. Am început un blog pentru simplu fapt că aveam multe gânduri și se adunau și mai multe cu fiecare zi care trecea pe lângă mine, simțeam nevoia să scriu, să mă destăinui, cumva, tot mie.
2. Descriere-te pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.
Sunt o persoană sociabilă și foarte veselă (în comparație cu felul în care scriu). Sunt glumeață, îmi place să fac lumea din jurul meu să râdă și să se simtă bine. Sunt o persoană de încredere, deseori copilăroasă și foarte sensibilă. Mă supăr greu, chiar foarte greu! Sunt o fire deschisă și mă atașez rapid de persoanele cu care am foarte multe în comun, mai precis, cu persoanele care mă înțeleg pe deplin.
3. Postul meu favorit și care mă caracterizează :
Nu pot să spun că am un post favorit. Plus că toate posturile mă caracterizează având în vedere că pe blog îmi scriu gândurile, sentimentele și stările de spirit. Dar în momentul acesta, dacă e vreun post care să-mi surâdă ar fi – Karanda
4. Scrii cu regularitate sau când ai o anumită stare de spirit?
Scriu, nu aș spune neapărat cu regularitate, mai ales atunci când sentimentele se amestecă și se năpustesc asupra mea, sufocându-mă. În acele momente, scriu pentru a mă putea ușura cât de cât.
5. Care e motivul din cauza căruia ai renunța la scris pe blog?
Nu aș putea să renunț, oricât de lungă ar fi pauza dintre posturi sau oricât de copilăresc ar fi.

One thought on “Blog – A morning story!

Leave a Reply

