Recomandare film

Tres metros sobre el cielo (varianta 2010)

Regia: Fernando Gonzalez Molina

Distributie: Maria Valverde, Mario Casas, Nerea Camacho

Gen: Drama

Nota imdb: 6.5/10

Asa cum spuneam in postul anterior urma sa vizionez versiunea spaniola a filmului “Tre metri sopra il cielo” asa ca am dat play de aceasta data la “Tres metros sobre el cielo”. Nu are rost sa va spun povestea din moment ce deja v-am relatat-o, dar va pot face o comparatie intre varianta spaniola si cea italiana.

Opinia mea? A fost mult mai bine regizata versiunea din 2010 cu anumite exceptii. Oricum la inceputul filmului simteam ca am un déjà vu deoarece foarte multe replici erau identice sau asemanatoare cu varianta mai veche. De aceasta data insa Step s-a transformat in Hugo desi Babi si-a pastrat numele initial.

Ce tine pe partea de love story meritele revin productiei din 2004, dar pentru partea de drama isi adjudeca drepturile varianta din 2010? De ce? Actorii evident au meritul lor, dar sa nu uitam regizorul. Scenele au fost mult mai intense si daca la prima parte nu am reusit sa vars nici macar vreo lacrima la acesta am plans continuu ultimele 20 de minute. Povestea pare mult mai intensa, precum si trairile actorilor.

Asa ca dragii mei daca nu aveti timp sa vizionati ambele varianta cu siguranta v-o recomand pe cea din 2010.

Enjoy!

2 thoughts on “Recomandare film

Leave a Reply

