Blog – Some words!

E vremea pentru o alta recomandare de blog. De aceasta data am ales Some Words, un blog al unei femei sensibile ce il citesc ori de cate ori imi permite timpul. Vi-l recomand in primul rand pentru sensibilitatea cu care sunt scrise articolele. Mai jos aveti atasat si mini-interviul cu autoarea blogului: Simona.

1.Cand a luat nastere Some words si care a fost motivul pentru care ai decis sa incepi un blog?

Some Words s-a nascut intr-o zi de luni, pe 12 ianuarie 2009. De scris,  scriu de cand ma stiu, intai pe foi si caiete pe care insa le-am  pierdut de-a lungul timpului. Asa am decis ca trebuie sa am mai multa grija de ele si am facut blogul. Prima postare este de fapt o transcriere a ceea ce a insemnat pentru mine “eliberarea” – o scriere care punea punct unui intreg capitol din viata mea. Este de altfel si cea mai lunga; apoi mi-am dat seama ca oamenii nu au timp sau dispozitia necesara pentru a citi atat de mult si am inceput sa lucrez la dimensiuni si stil. Primele postari sunt stangace dar le pastrez pentru ca ele imi arata cum am evoluat, nu doar in scris ci si in gandire.  Acum inca mai pastrez obiceiul de a scrie intai pe hartie.

2.Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.

Sunt un suflet plin de vise, o minte plina de idei, un trup plin de pacate si o privire plina de lacrimi… uneori de fericire alteori doar de tristete. Scriu cu sufletul iar cititorii imi tin inima in palme. Blogul este cealalta jumatate a mea, total diferita de jumatatea pe care lumea o cunoaste si o vede. Dar amandoua formeaza intregul si una fara cealalta nu pot exista. Altfel, sunt un om care inca mai crede in Oameni desi  Viata se incapataneaza sa ma convinga ca nu ar trebui. Incerc sa pastrez o doza de naivitate, tind sa cred ca fiecare persoana ma poate invata ceva si ca totul se intampla cu un scop chiar daca nu ne dam seama de el de la inceput.

3.Care e postul tau favorit de pe propriul blog ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine.

Sunt multe posturi la care tin, blogul este de fapt ca un copil pentru mine si din aceasta cauza imi este foarte greu sa aleg doar unul. Fiecare dintre ele ma reprezinta sau m-au reprezentat la un moment-dat . Si cu siguranta fiecare a fost scris cu suflet. Acum cel mai bine ma caracterizeaza “Vis” pentru ca este descrierea unei iubiri ce am crescut-o de cand era numai un zambet, iubire care a durut, ca toate iubirile, dar pe care o traiesc si o scriu in fiecare zi. In ea am investit toate sperantele si imi place sa cred ca nu se va sfarsi niciodata.

4.Scrii cu regularitate sau cand ai o anumita stare de spirit?

La inceput scriam numai cand eram trista, cand zilele ma dureau, cand noptile erau singuratice. Fiecare litera era un strigat si fiecare cuvant era o lacrima. Scriam pentru ca foaia era ca un prieten vechi, ca un psiholog si ca un duhovnic. Singura care nu ma judeca niciodata si care nu incerca sa ma opreasca din plans. Acum incerc sa scriu mai des pentru ca vreau sa transmit si altceva decat durere. Scriu despre speranta, despre vise implinite, despre prietenii pe care am norocul sa ii am aproape, despre Timp, oameni si destin. Desigur ca stilul ramane acelasi, nu ma pot desprinde de el, este parte din mine si fiecare postare contine o metafora a tristetii in ea.  Cert este ca pe fiecare postare au curs lacrimi pentru ca altfel eu nu stiu sa scriu.

5.Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scris pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?

Nu cred ca exista vreun motiv pentru care sa renunt la blog sau la scris. Vad destule bloguri inchise din cauza comentariilor primite, din cauza criticilor si un inteleg de ce ar renunta cineva la blogul personal numai pentru ca niste oameni necunoscuti te judeca avand iluzia ca te cunosc. Recunosc, au fost momente de liniste pe blog, dar s-au datorat timpului pe care nu il aveam atunci sau lipsei de inspiratie. Voi inceta sa mai scriu pe blog in ziua in care cineva imi va lua Cuvintele si nu voi mai sti sa le gasesc.  Nu percep viata fara scris.

One thought on “Blog – Some words!

Leave a Reply

