Placeri si pacate

“S-a uscat doar culoarea, sensurile se pastreaza, nimic nu se sterge, nu e spulberat de vant, de timp, daca e scris cu adancul trairii unui suflet de om.”

Simt soarele cum imi sugruma ochii si ploaia cum imi rasfata trupul. Inca deslusesc parfumul tau printre picaturi si te caut cu mainile intinse si ochii inchisi. Vocea ta neputincioasa incearca sa ma ghideze, dar uiti ca ti-am uitat glasul si privirea. Tot ce mi-a ramas de la tine e parfumul inconfundabil, masculin si hotarat.

Cuvintele tale nu mai valoreaza nimic, dar tu inca ramai acelasi inger ce incearca sa ma protejeze ori de cate ori naivitatea ma dezarmeaza in fata oamenilor. La fiecare greseala trimiti ploi si le lasi sa-mi biciuiasca trupul. Inca-ti simt privirea atintita asupra incheieturii mele. Imi amintesc cum mainile tale ar fi fost in stare sa-mi devoreze trupul, si cum imi spuneai zambind: “-Ce nevoie ai de haine?”. Imi imbracai pielea in saruturi umede si apasate avand grija sa nu ma lasi descoperita. Eram pacatul tau cel mai dulce, iar tu ai fost greseala ce as repeta-o de un infinit de ori.

Intre timp ti-au ramas amintire doar doi ochi goi ce nu-si doresc altceva decat placere pentru trupul ce-i poarta. Da, placere si nu orice fel de placere ci cea oferita de tine. Ma rotesc in jurul tau si tot ce simti e acel parfum inconfundabil ce ti-a facut viata un chin atata timp. Privirea te fixeaza asa cum o facea demult, te dezbraca linistita si fara graba si iti atinge trupul milimetru cu milimetru.

Da, inca simtim la fel pentru ca tot ce am avut noi a fost sete unul de celalalt. Iubirea a fost prea putin in comparatie cu placerea ce ne-o ofeream celuilalt. Acel “te iubesc” il inlocuisem cu noptile fierbinti din dormitor, iar noua ne convenea de minune acest schimb. Mainile alea ce la inceput se tineau una de alta intre timp s-au transformat in palme si zgarieturi ce ne extaziau pe ambii. Caldura trupurilor si zambetele au ramas intr-un final doar pentru a fi consumate in asternuturi perfect intinse pe un pat plin de placere si pacate.

Stateai langa mine, iti simteam inima cum bate si in loc de sentimente iti ofeream muscaturi usoare ce aveau sa-ti ramana intiparite pe trup.

Amintirea unei placeri terminata inainte de-a fi consumata pe deplin.

Placerile si pacatele tale care sunt?

12 thoughts on “Placeri si pacate

  1. Cred că păcatul meu cel mai mare a fost dintotdeauna ataşamentul (de lucrurile lumeşti, de oameni). Încerc să apuc calea cea bună.

Leave a Reply

