Scriu destine…

Mi-ar fi placut sa scriu destine. Sa fiu un papusar iscusit si sa creez o lume fericita plina de zambete. Mi-ar fi placut sa pictez rasarituri in doi cu miros de cafea amara si sa scriu despre stanca aia albita de spuma unei suferinte absurde.

Uneori mi-ar fi placut sa pot simti nerabdarea varfurilor in cautarea aceluias cer, sa pot atinge misterul unui suflet ratacit in fericire si inca imi doresc sa fiu omorata lent de mirosul vietii, sa-i gust veninul letal si sa-i pot zambi in coltul gurii spunandu-i: “-Tu esti cea mai frumoasa floare a pamantului”.

Vreau sa fiu izbita crunt de inima vantului turbat, sa-mi sterg din minte amintirile in doi doar pentru a reusi sa creez altele. Imi doresc iubirea, ura si patima din vis sa-mi inunde incet nostalgiile si sa-mi deschida ochii doar pentru a-mi aminti de o realitate fericita de ceva vreme apusa.

Durerile voastre mi-au omorat timpanul, inundandu-l cu suspine, geamul meu e stropit de lacrimile voastre sarate si tot ce mi-as dori e sa indulcesc suflete uscate de plans. Vreau sa desenez priviri vesele si maini calde ce se cauta unele pe altele.

Vreau sa ghidez fericirea sa va gaseasca pe toti si vreau doar sa privesc, sa va privesc pe voi zambind si incercand sa uit cum fericirea nu m-a gasit pe mine atunci cand trebuia s-o faca. As sta deoparte si as desena, as reaseza sentimentele in lingurite si v-as seda cu iubire. Da, uneori v-as aduce ploi de lacrimi doar pentru ca apoi sa puteti aprecia din plin zambetele. Imi doresc destine imposibile, dansand in doi. Le-as arunca in ceata ca sa nu le gaseasca uitarea.

Pentru tine Umi… pentru tine as face orice! Te-as invata sa mergi pe un drum fara sa auzi masinile, te-as invata sa mergi intr-o masina fara sa vezi drumul, te-as invata cum sa-mi calci sufletul fara sa-l auzi cum geme, te-as invata sa dormi fara sa visezi, te-as invata si sa plangi fara a-ti lasa lacrimile sa curga! Vreau sa te invat cum sa atingi pamantul fara sa-ti lasi urmele drept semne, vreau sa te invat cum sa aberezi fara sa te opresti. Imi doresc sa poti fi un optimist in pragul sinuciderii si sa fi invatat asta tot de la mine, iar in final ne-am putea arunca intr-un abis pentru a zbura fara aripi.

Tot ce pot face aici e sa te silesc sa inveti sa gandesti, sa visezi, sa iubesti, sa respiri, sa alegi dupa alte legi.

Articol inscris la concursul Mostenirea

33 thoughts on “Scriu destine…

  1. Oamenii ranesc oamenii pentru ca ei sunt raniti la randul lor de alti oameni. Si asa lantul acesta continua pana cand un om sensibil nu raneste la randul lui ci doar primeste. Si atunci cel care a ranit ramane indragostit pe veci de acel suflet. Ah, ce tampenie! Dar aprecierea cand vine? Prea tarziu… Ibirea accea care i se ofera de ce nu o respecta? De ce o striveste si apoi o sarua pe rani? Mereu e asa.

  2. Pingback: Științele exact(e) adunate » Blog Archive » Viaţă, ferea că vin!

  3. Pingback: 5 recomandari de vineri (VII) | ideisiidei

  4. “Sa fiu un papusar iscusit si sa creez o lume fericita plina de zambete. Mi-ar fi placut sa pictez rasarituri in doi cu miros de cafea amara si sa scriu despre stanca aia albita de spuma unei suferinte absurde.”
    Replica asta chiar mi-a placut, asta am dori cu totii in unele momente😐

  5. Pingback: Omul cu lasou… | Ratzone's Blog

  6. Pingback: personalitati multiple « monstreurbane

  7. “Vreau sa ghidez fericirea sa va gaseasca pe toti si vreau doar sa privesc, sa va privesc pe voi zambind si incercand sa uit cum fericirea nu m-a gasit pe mine atunci cand trebuia s-o faca.” m-am regasit cel mai mult in aceste fraze…felicitari,chiar mi-a placut..

  8. Pingback: Blog Power 16 VOT!

  9. Pingback: Blog Power 17

  10. Textul asta vrei sa-mi zici ca e in tema cu concursul acela, Mostenirea? Uau, inseamna ca au coborat de tot standardele concursului, fara suparare, dar nu are nicio legatura cu tema😉

Leave a Reply

