Blog – Caramel!

De acest blog am dat in urma cu vreo 2 saptamani si asa cum obisnuiesc sa incep a citi primul post publicat nici de aceasta data nu am facut exceptie. Ce s-a intamplat dupa? L-am frunzarit post cu post in cateva ore. E un blog bazat pe povesti scrise foarte bine ce reusesc sa te tina cu sufletul la gura si sa te faca sa astepti o continuare.

1. Cand a luat nastere Caramel si care a fost motivul pentru care ai decis sa incepi un blog?

–          De fapt Caramel e al 2-lea blog. Primul l-am început la insistențele prietenei mele.  La început scriam doar stări generale, de la impresii la zilele pe care le lăsam în urmă. Cred că au trecut câteva luni bune înainte să încep să scriu ca acum. Citeam fic-urile de pe facebook, scrie de diverse pagini, până am găsit blogul ei… Liddia. Datorită ei am început să mă reinventez, și datorită cărților să-mi îmbunătățesc  tehnica de a o face.

–          În prezent motivul pentru care scriu, este de a evada din lumea reală. Aici sunt liberă să fiu cine vreau.

2. Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.

–          Obișnuiam să fiu o fire visătoare, să cred că pot schimba lumea în bine. Dar la sfârșitul fiecărei zile, mă desprindeam tot mai mult de  vise, lovindu-mă cu putere de asfaltul rece și amar, impus de societate, până când am realizat că de fapt, nici eu nu mai știu cine sunt. În detaliu, încă mă construiesc, și încă sper să devin femeia puternică care știu că va răzbate cumva dincolo de masca pe care o afișez zilnic.

3. Care e postul tau favorit de pe propriul blog ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine.

–          Cred că ”Alegeri…”, mă definește cel mai bine. Sunt acea Ea în care se zbat două lumi diferite, și care nu ar exista una fără de alta. Poate că la sfârșit, mă voi preda uneia dintre ele, sau cu puțin noroc, voi găsi o cale de mijloc.

4. Scrii cu regularitate sau cand ai o anumita stare de spirit?

–          Mi-aș dori mai mult timp. Dar în general, scriu atunci când gândurile mi se învălmășesc în minte, sugrumându-mă, iar blog-ul este singura mea scăpare. Uneori cuvintele, pot fi înțelese mai bine așternute, decât  într-un dialog.

5. Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scris pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?

–          M-am gândit să renunț, dar apoi m-am gândit că fără asta, aș rămâne cu nimic. Și de ce să nu-mi las imaginația să zboare liberă ? De ce să mă închid în mine, când mă pot juca cu, cuvintele după bunul meu plac ? Am făcut asta de prea multe ori, ca să  pot renunța. Și-mi place. Deci nu, nu cred că voi părăsi blog-ul prea curând.

5 thoughts on “Blog – Caramel!

Leave a Reply

