Blog – Ratzone!

Asa cum v-am obisnuit de saptamana trecuta cu recomandari de bloguri a venit acum randul altui blog pe care il citesc ori de cate ori am ocazia. Mai jos vom afla si motivele pentru care autorul s-a apucat de blogging.

Cand a luat nastere Ratzone si care a fost motivul pentru care ai decis sa incepi un blog?

Ratzone a luat nastere acum doi ani dar a avut pauza pana acum 2-3 luni. Adica erau cateva postari aruncate ca intr-un dosar, exact cum imi tin lucrurile pe care le scriu. Recunosc, nu stiu cat sunt de anturat in expunerea tuturor gandurilor in online, asa ca idea de a avea blog a fost reprezentata de o tema din primul an de facultate. Acum recunosc ca este bine, ca ma incanta sa vad rezonanta dintre ideile mele si ale altora, asocierea lor si discutiile legate de fenomene impartasite.

Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.

Am 22 de ani impliniti si tendinta de a ma considera batran, desi aud tot timpul ca de abia acum incepe viata sa dea de pamanat cu mine. Facultatea de Jurnalism mi-a fost alegerea pana acum, dar niciodata nu am avut raspuns la intrebarea: Ce vrei sa faci?.  Am ridicat lehamite din maini si am mers mai departe. Uneori folosesc persoana a treia singular, asa ca Ratzone prefera adevarul,  subtilitatiile, thrillerele psihologice, muzica cu mesaj, oamenii care au ceva de spus, simbolismul, postmodernismul, princiipile si valorile morale.

Care e postul tau favorit de pe propriul blog ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine?

De curand am avut prilejul de a scrie despre conditia de scriitor, cum imi place mie sa spun. Aici veti gasi fiinta mea intre picaturile curbate ale stropilor de cerneala. Sper sa gustati descrierea.

Dovada: http://ratzone.wordpress.com/2012/03/23/amprenta-liniilor-curbate/

Scrii cu regularitate sau cand ai o anumita stare de spirit?

Nu pot sa scriu fara sa am ceva de spus, iar asta este rolul unei stari in care ma cufund si pun pe pagina rabufnirea momentului. Cand o anumita stare se supara cumva pe mine, aceasta este pedeapsa mea pentru ea.

Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scris pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?

Simt ca as putea face asta, daca as avea timp la dispozitie in continuare. Stim ca el fuge si nu asteapta pe nimeni, asa ca nu pot spune ca voi face asta la nesfarsit. Trebuie sa vedem cum ma duce valul. Cu siguranta, nu as renunta la scris pentru ca nu as mai fi eu. SI in acest moment, dar mai ales inainte, foarte putin din ceea ce scriu/scriam ajunge pe Internet. Ratzone mai poate fi gasit pe www.scrieliber.ro, www.national-magazin.ro, www.cititordeproza., reteaua literara. Salutari linistite din surdina starilor oprite pentru cateva momentJ

Leave a Reply

