Blog – Suflet de tarfa!

Acest blog l-am gasit acum cateva luni bune si m-a fascinat stilul de a scrie al autoarei. Pe alocuri pare fantastic, pe de alta parte unele posturi sunt crunt de realiste, iar adevarul doar ea il stie. Va invit sa vedem si mini-interviul realizat cu autoarea.

1.Cand a luat nastere Suflet de tarfa si care a fost motivul pentru care ai decis sa incepi un blog?
Stiti vorba aia nesuferita? Ca nesansa unuia , este inevitabil, sansa altuia? Asa si cu blogul. http://sufletdetarfa.blogspot.com  a luat nastere, dupa ce celalalt blog al meu, a fost spart. Asta se intamplase acum aproape un an, adica prin 20 aprilie 2011.
Imi pare rau pentru pierderea blogului respectiv, pt ca odata cu el am pierdut oameni dragi mie… dar ma bucur pt ca aici…am reusit sa fiu mult mai deschisa.

2.Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.
Urasc partea asta. Pentru ca nu stiu cine sunt . M-a prins intrebarea asta, intr-o perioada in care ma pierd la fiecare doi pasi. Sunt o curva. Si asta ramane singura constanta din viata mea.

3.Care e postul tau favorit de pe propriul blog ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine.
Postul favorit zici? Cred ca asta  Doliu intre amanti. De ce anume? Pentru ca l-am scris cu un nod in gat si cu lacrimi in ochi…
A, si ar mai fi unul….’’Nopti de toamna’’ .  A fost scris dupa prima noapte in care m-am drogat. Nu e laudabil , stiu..dar imi starneste niste amintiri …. Ahh…

4.Scrii cu regularitate sau cand ai o anumita stare de spirit?
Scriu cand am timp. Scriu cand sunt trista, cand sunt bucuroasa, cand am o problema, sau pur si simplu cand gandurile-mi dau navala.

5.Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scris pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?
Am avut caateva tentative de-a renunta… Motivul?
Neincrederea oamenilor in ceea ce scriu . Ma termina psihic chestia asta. Cand stiu ca-mi pun viata pe tava, iar langa ea cutitul si furculita…si cu toate astea….. sunt considerata o mincinoasa. Sper sa vina ziua sa demonstrez ca exista. Dar pana atunci…..

‘’sa nu te-ncrezi in mine’’

26 thoughts on “Blog – Suflet de tarfa!

    • Scrie bine.🙂 Indiferent daca e real sau nu, dar e printre putinele care tine cont de regulile gramaticale plus ca e originala.

      • Ai dreptate, real sau nu, imi place cum surprinde momentele. Indiferent de tristete, bucurie, extaz, pasiunea de dincolo de ele, se simte totusi adevarata. Prima oara cand i-am citit blog-ul, am ramas putin “suspendata” intre cred oroare :)), si placere. Nu cred ca este vreo cale sa le combini, dar felul in care scrie, imi provoaca mancarimi.:))

  1. Impleticit de incantare
    Patrund in ea lovind adancul
    Si, supt de buze senzuale,
    Patrund cu sexul si cu gandul

    Cu coapsele-i fierbinti ma strange
    Ma sfasie din toti ranunchii
    Scanceste, rade, tipa, plange
    Ma prabusesc rapus de unghii

    O ling incet, o strang mai tare
    Si ea-mi ofera-n schimb ceva:
    O tremuranda desfatare
    Ce-mi spune ca e doar a mea

    Cate femei au supt la viata
    Fara sa stie la ce sug?
    Ea stie TOT. Si ma invata
    Cu vorbe dulci cum s-o seduc

    Ma face ca sa cresc in ea
    Cu inspiratia-mi sculata
    E tarfa, dar stie ce vrea
    Si nu-mi doresc o alta fata

    Ne impletim in pasiune
    Si buzele-i soptesc murdar…
    E curva, dar stie ce spune!
    Dar ce gandeste…n-am habar

    Cu sanii mici si suflet mare
    Se daruieste-n fel si chip
    O prind de par si-o iubesc tare
    Si-as vrea in mine s-o inchid

    Mi-e draga tarfa, si ea stie,
    Si-i place s-o numesc asa🙂
    A fost facuta pentru mine.
    E-a tuturor…si doar A MEA!

  2. Wow that was unusual. I just wrote an extremely long comment but after I clicked

    submit my comment didn’t appear. Grrrr… well I’m not writing all that over again.
    Regardless, just wanted to say wonderful blog!

  3. I’m really enjoying the theme/design of your web site. Do you ever run into any

    browser compatibility problems? A

    few of my blog audience have complained about my blog not operating correctly

    in Explorer but looks great in Firefox. Do you have any tips to help fix this problem?

  4. Please let me know if you’re looking for a author for your weblog. You

    have some really good articles and I feel I would be a good asset. If you ever want to take

    some of the load off, I’d really like to write some articles for your
    blog in

    exchange for a link back to mine. Please shoot me an
    email if interested. Kudos!

  5. I’ll immediately take hold of your rss as I

    can’t find your e-mail subscription link or e-newsletter service. Do

    you’ve any? Please let me understand in

    order that I could subscribe. Thanks.

  6. Bun…sufletdetarfa.blogspot…nu-i mai vad blogul, nu il mai pot citi si vreau asta inapoi!! cum fac? un pic de ajutor, te rog…?

      • suflet de curva.Ma scoate din minti fata asta…!!!o citeam atat de lejer, post cu post, metodic, meticulos, direct de pe telefon-minim de efort, dupa ore de munca…!!!prietena, te rog sa revi la ganduri mai bune in privinta accesului pe blog??!!vrei…??

  7. Nununu !!!! Nu imi vine sa cred ca ai restrictionat accesul pe blog !ESTI NEBUNA FEMEIE ?! Imi placea cum si despre ce scriai ..😦

Leave a Reply

