Leapsa ca la carte!

Pentru ca imi place sa citesc si o fac constant am preluat aceasta leapsa de la Livia, initiatorul ei fiind Daniel Botea.

1.Care este ultima carte pe care ati citit-o (sau pe care o cititi inca)?

 ‘Invingatorul este intotdeauna singur” – Paulo Coelho. Din simplul fapt ca imi place Coelho si nu pentru ca e pe trend ci pentru ca exprima idei importante pe intelesul tuturor.

2. Una dintre ultimele carti citite, pe care o recomandati?

“Despre frumusetea uitata a vietii” – Andrei Plesu – O carte simpla conceputa ca un ghid pentru lumea mult prea grabita in cautarea succesului.
3. Care este urmatoarea carte pe va ganditi s-o cititi?

“Cum iubesc femeile” – Maryse Vaillant – M-a atras coperta, cateva randuri de pe la mijlocul volumului si titlul.

6 thoughts on “Leapsa ca la carte!

  1. Interesantă ”colecția”. De P. Coelho am citit ”Alchimistul” și mi-a plăcut, exact din aceleași motive expuse de tine. Voi încerca și ”Cum iubesc femeile”🙂 Dacă mai ai și alte recomandări, aștept !

    • Suficient timp cat sa ai ce citi.🙂 Welcome back. Eu am trecut pe la tine de fiecare data, doar ca n-am batut la usa :))

Leave a Reply

